Kampagnemails/nyhedsbreve er din løbende livline til dine mailkontakter, men en plads i deres indbakke er noget, som man gør sig fortjent til. For det er nok det tætteste, du kommer på at tale direkte til og med dine kunder. Du styrer agendaen. Et godt tilbud. Et godt råd. En god historie. Skal vi hjælpe dig?

Nyhedsbreve, når du har noget at fortælle

Det gode nyhedsbrev er et håndværk. Det er ikke noget, som du kan klare et kvarter i lukketid, hvor kreativiteten er gået hjem for i dag. I hvert fald ikke hvis du vil bygge meningsfulde relationer og blive valgt for din mission, dine værdier og din fortælling frem for dine rabatter, tilbud og udsalg. Og vil de fleste ikke gerne det? 

Vi er stolte håndværkere og vil gerne hjælpe dig med at fortælle det, som du har på hjerte. Til de mange eller få. I ind- eller udland. Om det simple eller svære. De værktøjer, vi normalt arbejder i og med, kender eller bruger du måske. Klaviyo, ActiveCampaign, Drip, Heyloyalty, HubSpot eller MailChimp. Bare for at nævne nogle eksempler. Nok også dit. 

Kærlighed, kildevand og kampagnemails

For mange af vores kunder er vi både udtænkende og udførende på alle de kampagnemails, som de sender i retning af deres kunder. For andre løser vi dele af opgaven; design, copywriting, segmentering, udsendelse eller lign. Her er ikke nogen hellige køer eller ultimative krav. Vi gør det, der giver mening for dig. 

Ingen emner er for komplekse eller kedelige til at blive kommunikeret i en kampagnemail. Det handler grundlæggende om modtageren og indholdet og forbindelsen mellem de to. Vi har hjulpet med at bygge kampagnemails om alt fra brændselsceller til børnetøj. For nogle giver det ene ikke mening, mens det for andre er meningen med det hele.

Fyld mere og mindre i indbakken

Hvor tit skal du sende? Hvornår er et godt tidspunkt? Hvad skal du egentlig sende? Og til hvem? Det er bare nogle af de mange spørgsmål, som vi typisk får ift. kampagnemails, og som vi gerne vil svare dig på. 

Kogt ind til benet handler det om at fylde så meget som muligt i indbakken med det rigtige indhold, men samtidig skære overflødigt fyld væk. Du skal gøre dig fortjent til den plads, du optager. I indbakken og bevidstheden. 

Skal vi finde balancen og din plads i dine modtageres postkasser?

Bliv ringet op