Kursus/workshop

Vil du gerne udvikle dine evner inden for content marketing, eller ønsker du at få en skarpere pen som content writer? Vi tilbyder en lang række kurser og workshops inden for content marketing og kommunikation, der varetages af de bedste og mest kompetente oplægsholdere på tværs af mange fagligheder. Og vi tilrettelægger selvfølgelig de enkelte tilbud nøjagtig efter dine behov.

Peter Kragh Lauritsen

CMO & Partner

Telefon: +45 71 96 06 05

E-mail: peter@texta.dk

Transskribering/transskription kan være et omstændeligt arbejde, som lægger bånd på meget af din tid. Lad os stå for transskribering af dine interviews.

Jeg vil gerne kontaktes

Content marketing-kursus – bliv hundredmetermester i godt indhold

Hvad er content marketing? Hvordan virker det? Hvilke værktøjer dækker det over? Og hvordan implementeres det bedst muligt? Det er bare nogle af de spørgsmål, der typisk opstår, når man som virksomheds- og webshopejer arbejder med content marketing. Content marketing er en markedsføringsdisciplin, der rummer mange facetter, og som kræver en vis portion viden og praktisk erfaring at kunne mestre. Netop det kan du få hos os. Vi tilbyder kurser, der intensivt, grundigt og målrettet introducerer dig til alt det, der er nødvendigt at vide og kende til, hvis du har ambitioner om selv at kunne anvende content marketing og ikke mindst udnytte det optimalt som en integreret del af din virksomheds marketing-strategi. Med andre ord: Hjælp til selvhjælp.

Men introduktion på et teoretisk og vidensbaseret plan er ikke nok. Det er først, når du får fingrene i bolledejen, at du rigtig kan se resultater af læringsprocessen. Vi arbejder nemlig i lige så høj grad ud fra en praksistilgang. Med et content marketing-kursus hos os får du således lov til at prøve kræfter med de forskellige værktøjer og faser, som content marketing afspejler. Der arbejdes med virkeligheden, og det bedste og mest relevante case-materiale er naturligvis dig selv – det vil sige din egen virksomhed eller webshop. Vi tilrettelægger kurset specifikt efter dine behov, udfordringer og vidensniveau, og vi kan tilbyde såvel 1:1-forløb som forløb med flere kursister.

Uanset hvad er målet kort og godt at gøre dig til hundredmetermester i godt indhold – så du kan løbe fra dine konkurrenter.

Du kan læse mere om indholdet af vores content marketing-kursus samt finde priser og tidspunkter her.

Fra idé til færdigbagt produkt

Hvad indebærer et content marketing-kursus så? Et væld af ting. Og vores kursusholdere tager dig kærligt i hånden og guider dig gennem samtlige steps – og vi slipper dig ikke. Du er garanteret et forløb med en stejl læringskurve, der samtidig konstant er tilpasset og justeret efter dine behov. Uanset om du allerede har stiftet bekendtskab med og har en vis portion erfaring med content marketing, eller om du skal sætte dig ind i disciplinen helt fra bunden af, kan vi tilbyde dig et forløb, der møder dig netop dér, hvor du er. Og det er uafhængigt af, om du ønsker at blive skarpere på in- eller outbound-marketing.

Som det gælder for så meget andet, skal man kravle, før man kan gå. Derfor kommer vi også omkring alt fra A-Z – ja ligefrem Å – inden for content marketing. Du får nøje introduktion til disciplinens forskellige grundlæggende begreber og værktøjer samt dybdegående indsigt i, hvordan disse kan operationaliseres på bedste vis i praksis. Vi tager dig gennem alle faser af content marketing og vejleder dig i alt lige fra den spæde brainstorm og indledende idégenerering til selve produktionen og promoveringen af dit indhold.

Med et content marketing-kursus hos os får du lov til at følge og selv transformere dit indhold fra idé til færdigbagt indhold. Og hvem ved – måske du selv ender med at blive en ægte og færdigbagt content marketing-specialist.

Få styr på strategien – giv din marketing en retning

Content marketing er ganske værdiløst uden sin partner: strategien. Mange virksomheder opererer med content marketing, men uden at have en egentlig retning for og et overordnet mål med det. Strategien er den styrepen, der skal tilskrive din virksomheds forskellige content marketing-indsatser mening, og som skal sætte den rette kurs for dit indhold, så du kan tiltrække og skabe maksimal værdi for din målgruppe. Med et content marketing-kursus hos os bliver du indført i det strategiske univers, og du stifter bekendtskab med alle afkroge heraf. Forløbet giver dig både de indledende og basale analytiske kompetencer og hands on-erfaring med den efterfølgende effektmåling og evalueringsfase, så du er i stand til fremtidigt at kunne optimere dine content marketing-indsatser ud fra dine KPI’er.

Det handler om forretningsforståelse. Og vi hjælper dig til at forstå det. Du får mulighed får aktivt at arbejde med og identificere, hvilke(t) formål implementeringen af content marketing skal tjene til. Hvad end din virksomheds forretningsmål er højere konverteringsrate, øget leadgenerering, flere konverteringer, større awareness, optimeret salg, markedspositionering eller styrket kundeloyalitet, vil et content marketing-kursus give dig den tilstrækkelige viden og de rette operative værktøjer til rent faktisk at kunne opnå målsætningen. Vi oplærer dig i selv at kunne foretage alt lige fra målgruppe- og konkurrentanalyser til potentiale- og content gap-analyser, og vi giver dig praktiske færdigheder med udarbejdelse af målrettede content planer såvel som søgeordsanalyser.

Du går således hjem med en strategisk værktøjskasse, der gør dig til en ægte ”strategi-handyman”.

På vores hjemmeside herkan du finde yderligere information om kurset, priser og tidspunkter.

Kursus til content writers og creators – bliv skarp med din pen

Vil du også gerne kunne skrive skarpe tekster eller producere genialt indhold, der bare rykker og skaber resultater? Dette er typisk enhver content writer eller content creators store drøm. Men hvorfor drømme, når det kan blive virkelighed – og endda faktisk på relativt kort tid. Vi tilbyder intensive kurser til dig, der gerne vil oplæres i at kunne producere kvalitetsindhold, der rammer plet. Du bliver præsenteret for konkrete teknikker til at kunne udforme og håndtere en lang række teksttyper – alt lige fra blogindlæg, produkt- og kategoritekster til nyhedsbreve, pressemeddelelser og profilbeskrivelser til din virksomheds hjemmeside. Vi fører ikke pennen for dig, men giver dig kompetencerne til selv at kunne føre pennen – med rolig hånd.

Én ting er selve indholdsproduktionen og tekstarbejdet. Noget andet er, hvordan du bedst muligt får indholdet ud at leve, så du når ud til flest mulige – eller rettere de relevante målgrupper. Hvilke medier og medieplatforme du vælger at benytte dig af, har nemlig afgørende betydning for, hvem dit indhold rammer, og hvordan det performer. På kurset får du introduktion til, hvordan du kan udnytte dine forskellige distributionskanaler, og hvordan du konkret skræddersyer dit indhold til de enkelte platforme, så de til sammen skaber synergi og maksimalt afkast. Uanset om der er tale om paid, owned eller earned media, får du indsigt i og erfaring med, hvordan du kan skabe relevansoptimeret og målrettet indhold, der engagerer og motiverer din målgruppe netop dér, hvor de færdes online. Alt dette med direkte forankring i omfattende dataanalyser vedrørende din målgruppes adfærd, interesser og behov.

Skarpe oplægsholdere – på tværs af fagligheder

Intet kursus uden en kursus-, workshop- eller oplægsholder. Og heller ikke her går vi på kompromis med kvaliteten. Alle vores kursusholdere er skolet i at kunne formidle fagligt komplekst stof på en let tilgængelig, pædagogisk og forståelig måde, uden at det bliver på bekostning af den høje faglige standard. Vi stiller høje krav til vores kursusholdere og kan stå 100 % inde for deres faglige kompetenceniveau. Vi gør en stor dyd ud af grundig forberedelse, hvilket ikke kun afspejler sig fagligt, men også med hensyn til kursusholdernes interesse i og tilgang til dig som kursist. Forud for hvert enkelt forløb sætter de sig nøje ind i dine behov, udfordringer og din situation, så de kan levere en personlig og tilpasset undervisning. Det er efter vores overbevisning sådan, at vi sikrer dig de optimale læringsbetingelser. Kursusholderne trækker på deres erfarede virkelighed, så du altid får friske og virkelighedsforankrede business-cases at arbejde med. Og der er samtidig rigelig plads til, at du kan behandle din egen virksomhed som case-materiale. Dét giver mest mening, og du kan således tage relevante learnings med hjem, som direkte kan implementeres 1:1. Altså maksimal værdi for (lære)pengene.

Vi har håndplukket de bedste kursus- og oplægsholdere fra en bred vifte af fagbrancher, og vores stab kan bryste sig af at indeholde marketing- og content-specialister, der har siddet i nogle af landets mest agendasættende og førende marketing- og kommunikationsbureauer. Vi opererer med en lang række fagligheder og uddannelsesbaggrunde, der sætter os i stand til at kunne dække et tilsvarende bredt vidensfelt samt at kunne tilbyde ekspertise på mange områder. Og skulle der være et felt, vi ikke har helt inde under huden, henter vi forskellige gæsteforelæsere ind, så du altid er sikret samme høje kvalitet. Uanset om emnet er content marketing, copy-writing, e-commerce, strategi eller noget helt femte, er du på denne måde garanteret den nyeste state of the art-viden inden for fagfeltet.

Læs mere om de forskellige kursus- og oplægsholdere samt deres specialeområder her.

Skræddersyede kurser og workshops – på dine præmisser

Når vi siger skræddersyede kursusforløb, så mener vi det også – seriøst. Når et oplæg eller et kursus skal planlægges, tager vi ikke bare fat i skabelonen fra sidste gang, og vi opererer ikke ud fra prædefinerede og faste manualer. Vi afskyr ”plejer”, men forsøger derimod at arbejde agilt og tilpasningsdygtigt med vores kunder. Den enkelte kursusholder tilrettelægger forløbet nøje efter, hvad du som kursist har brug for, og vi er altid lydhøre over for dine ønsker – også under selve forløbet. Det er vores måde at levere den mest relevante service og det bedste resultat for begge parter på.

Når det så er sagt, stoler vi tilstrækkeligt på vores faglige kompetence og stolthed til i første omgang at møde dig med et kvalificeret udkast til en kursusplan. Dette er ud fra vores bedste overbevisninger og ikke mindst lange erfaring. Med afsæt i planen kan vi således skære til og justere efter behov og præferencer, så vidensudbyttet bliver maksimalt for dig. Det er i vores optik den rette og mest optimale form for rådgivning, der ikke beror på ensrettet envejskommunikation, men derimod dialogisk tovejskommunikation – et frugtbart samarbejde.

Kurser og workshops til et væld af brancher og behov

Det kan være meget forskelligt, hvad vores mange kursister ønsker at få ud af vores kurser, samt hvad de konkret forventer af forløbene. Nogle vil gerne have en teoretisk gennemgang af det pågældende emne, så de kan få den nødvendige basisviden til at kunne arbejde med det i egen praksis. Andre leder mere efter at få indblik i analytiske værktøjer, som de så er i stand til at kunne processere og forstå deres store mængder data og udnytte dem kommercielt. Endelig søger visse personer den praktiske erfaring og illustrative og operative cases, der er forankret i deres egen virkelighed. Om det er den ene, anden eller tredje grund, kan vi tilbyde enten et kursusforløb, en workshop eller et oplæg, der tilfredsstiller behovet.

Vi betjener et væld af forskellige brancher, og vores kundeportefølje er stor. Vi har endnu ikke oplevet ikke at kunne imødekomme en kundes ønsker og forventninger – og den statistik påtænker vi at vedligeholde. Vi har blandt andet holdt oplæg for DanDomain og Skive Handelsskole og kan eksempelvis tilbyde specialiserede forløb eller oplæg til e-commerce managers, content creators, ejerledere, marketingfolk og mange flere. Det betyder også, at vores kunder kommer fra forskellige steder med forskellige forudsætninger og vidensniveauer, hvilket stiller høje krav til den personlige planlægning. Derfor udformer vi altid vores forløb, hvor vidensformidlingen er nøje tilpasset det specifikke tilfælde, hvad angår detaljeringsgrad og pædagogisk rammesætning.

Det handler om at lytte og forventningsafstemme – og derudfra bygge videre.

Er du blevet interesseret i vores kurser og workshops?

Står du og mangler sparring i forhold til markedsføring af din virksomhed, din webshop eller dit brand? Vil du gerne blive ultra skarp til at skabe og formidle dine kampagnebudskaber, så de engagerer, bliver relevante for og købsmotiverer din målgruppe? Eller ønsker du at blive klogere på, hvordan du kan bruge dine målgruppeindsigter og brugerdata for at få mest muligt ud af dine annoncekroner, drive trafik til din webshop og maksimere dit salg?

Uanset hvad dit ønske er, kan du uden tvivl finde et kursus, et oplæg eller en workshop, der passer til netop dine behov. Og vores kompetence facilitatorer er kun et enkelt klik eller et enkelt opkald væk. Så tag kontakt til os allerede i dag, og lad os tage en uforpligtende snak om, hvordan vi bedst muligt kan tjene dig og din virksomhed.

Husk: Det er aldrig for sent at lære og blive klogere. Det er noget, vi selv praktiserer.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Lad os tage en uforpligtende snak om kurser/workshops

Vi har hjulpet kunder som Rambøll, Københavns Kommune og Aarhus Universitet med transskribering. Skal vi hjælpe dig? Jeg håber på at høre fra dig og glæder mig til at hjælpe dig over målstregen.

Dennis Bach Wormark
CEO & Partner

+45 42 46 20 19, dennis@texta.dk

Log in with your credentials

Forgot your details?