Shaping New Tomorrow

Shaping New Tomorrow

I 2019 indgik vi et samarbejde med Shaping New Tomorrow om at erobre flere lande, og vi har siden været med på deres utrolige rejse, hvor vi har arbejdet sammen med det fremadstormende startup omkring content marketing på tværs af flere sprog og platforme – herunder svensk, tysk, engelsk og modersmålet dansk.

  • Kunde

    Shaping New Tomorrow

  • Kompetencer

    Content marketing, oversættelse

  • Hjemmeside

    www.shapingnewtomorrow.dk

Shaping New Tomorrow havde allerede fart på, da vi indgik samarbejdet i starten af 2019, og det er kun gået én vej siden. De har løbende nye produkter, annoncer og andet materiale, som skal ud på tværs af deres danske samt internationale platforme, hvor vi står til rådighed.

De benytter sig af vores klippekortsløsning, således at de ikke skal tage stilling til hver eneste opgave, men blot bruger af deres klip, hvor de altid kan følge med i, hvad der bliver brugt af tid på de enkelte opgaver.

01. Scope

Shaping New Tomorrow var allerede kendt i Danmark, men med store ambitioner var udlandet hurtigt næste punkt på dagsordenen, hvorfor der skulle laves kategori- produkttekster samt annoncer til de sociale medier på tværs af de mange sprog.

02. Approach

Der er konstant fart på hos Shaping New Tomorrow, og derfor er vores klippekortsløsning vigtig for dem, da hver eneste opgave på den måde går hurtigere igennem, hvilket er alfa og omega, når man fra dag til dag laver nye annoncer, ændrer og gør ved på tværs af flere sprog.

Derfor har vi tilknyttet en fast kontaktperson til Shaping New Tomorrow, som står for alt kommunikation samt uddelegering af opgaverne til de relevante personer inden for hvert sprog.

03. Resultat

Slutproduktet er blevet, at vores nye, danske tøjraket, Shaping New Tomorrow, har aktive platforme på flere forskellige sprog, hvor alt er tilpasset ift. kulturen, sproget, men også med fokus på søgeord.

  • Indhold på svensk, tysk, engelsk og dansk
  • Levering inden for 24 timer
  • Fast, konkurrencedygtig pris, der afregnes med udgangspunkt i anvendt tid
  • Mulighed for at skalere op og ned efter behov
  • Én kontaktperson, der kender opgavernes omfang og karakter.

Se også vores andre cases