Med automation rammer du den rigtige modtager på det rigtige tidspunkt med det rigtige indhold. Vi hjælper vores kunder med at vinde tabte kurve tilbage, byde nye ansigter velkommen i butikken og holde liv i gamle bekendtskaber via automatiserede mail-flows, der fortæller historier og kommunikerer dine budskaber, imens du laver noget andet.

Du kan (og skal) ikke automatisere alt

Mennesker og teknologi er for os en “både/og” og ikke en “enten/eller”. Automations skal håndtere det rugbrødsarbejde, der ikke er værd at bruge timer og liv på, men som alligevel skaber værdi for dig som virksomhed og for dine kunder.

Teknologien udvikler sig med en rivende fart, og det kan være fristende at lade robotter og kunstig intelligens forme din marketing, udstikke retningen for din kommunikation og bygge dit brand. Eller hvad? Ikke hvis du spørger os. I sidste ende vil mennesker købe af og have relationer til andre mennesker. Det er i vores optik lige så meget et spørgsmål om “skal” som om “kan”, når vi snakker om automation. Det skal give mening.

Marketing til mennesker med mails

Automation løser en perlerække af helt konkrete arbejdsopgaver, der ligger i enhver virksomhed, som arbejder med digital marketing: Webshoppen, der gerne vil præsentere relevante produktanbefalinger til den enkelte kunde; koncernen, som har brug for at forstå sine kunder og deres købsrejse bedre; den vidensstærke virksomhed med tonsvis af indhold på hylderne, der skal deles.

Vi arbejder med automation i en bred vifte af forskellige systemer. Mange af dem har vi efterhånden brugt mane timer i, herunder eksempelvis Klaviyo, ActiveCampaign, Drip, Heyloyalty, HubSpot og MailChimp for at nævne en håndfuld. Vi har højst sandsynligt også erfaring med dit. Det koster ikke noget at spørge.

Du er ikke en maskine. Lad os automatisere rugbrødsarbejdet.

Bliv ringet op