Der er så meget i verden, som ikke giver mening

Ja, hvor skal man egentlig starte og slutte? Vælg selv. Vi kan ikke ændre verden alene. Men lidt har også ret. Selv små forbedringer kan over tid give store resultater. Vi kan være noget og nogen for vores kunder og medarbejdere.

Det vil du nok lægge mærke til, når du bevæger dig rundt på vores hjemmeside. Mening skal gennemsyre alt, vi laver, siger og mener. Kald det bare vestjysk fornuft. For os handler det om at sikre, at alle vinder. Vores kunder, deres kunder og vores medarbejdere. Det er faktisk meningen med vores creative performance-bureau.

Derfor vil vi skabe noget, som faktisk gør

Det kan måske lyde useriøst og ukonkret i nogles ører. Hvor er de store armbevægelser og spidse albuer? En virksomhed er da sat i verden for at tjene penge. Tjo. Det er klart, at vi ikke (udelukkende) arbejder for sjov. Selvfølgelig skal der være en mening med det hele. Men det er andet og mere end kroner og øre.

Kreativitet giver mening. Data giver mening. Indhold, der gør en forskel, giver mening. Et godt arbejdsmiljø giver mening. Gode kollegaer giver mening. Vidensdeling giver mening. Forandring giver ofte god mening. Ambitioner gør altid. At ville bygge noget meningsfuldt. Det giver mening.

Bonderøvsbureau eller til stede, hvor det giver mening

Bedøm selv. Vi startede i Aarhus, hvor vores hovedkontor stadig ligger. Siden da har vi åbnet et kontor i Holstebro, fordi det giver mening. Mange bureauer kigger mod øst, når de får vokseværk, men vi synes, at Vestjylland har mindst lige så meget at byde på som Vesterbro. Det er hjemstedet for rygraden i Produktionsdanmark.

Traditionsrige, flittige virksomheder, der nok ikke er kendt af hr. og fru Danmark, men som også har historier at fortælle. Måske er det ikke de mest glamourøse brands eller noget, man vinder fine branchepriser for. Men det er okay for os. Så længe vi vinder forretning og hjerter sammen med vores kunder.

Vi ved, hvad vi er og ikke vil være

Som creative performance-bureau er og vil vi være lidt af hvert. Men der er også mindst lige så meget, vi ikke er eller vil være. Vi siger ikke, at det, vi gør og mener, er det eneste facit. Kun at det er det rigtige for os, vores medarbejdere, samarbejdspartnere, kunder og leverandører. Måske kan du spejle dig i vores til- og fravalg?

Texta er:

  • dét krydderi, der gør udslaget
  • et rart sted for kunder og medarbejdere
  • til at stole på
  • høj faglighed
  • ingen fine fornemmelser
  • kreativitet
  • travl på den fede måde
  • et bæredygtigt bureau
  • altid relevant
  • ansvarlige

Texta er ikke:

  • corporate
  • kedelige
  • mørkeblå
  • marketers
  • blærerøve
  • ligeglade med andres penge
  • profitfikserede
  • mål før middel
  • feinschmeckere
  • nulfejlskultur

Vores passion er vores mission og vice versa

Vores passion er at skabe indhold, der er så relevant, at det rører vores kunders kunder og skaber resultater, der kan mærkes. Vores mission er til hver en tid at levere relevant indhold på den måde, som giver mening for den, der skal finde det interessant.

Det gør vi hver eneste dag for små og store organisationer herhjemme og i udlandet. Fra webshoppen med ambitioner om at overtage verdensherredømmet til den lokale virksomhed, som værner om sin egen baghave. Fællesnævneren er ambitionsniveauet og målet om at skabe værdi og mening.

Det tror vi på

I en tid, hvor alt skal kommunikeres, dokumenteres og markeres, forplumrer ståsteder let, når der er mange om pladsen, alle siger det samme, og dem, der råber højest og betaler mest, har mest at skulle have sagt nu og her.

Men i en tid, hvor indhold har magten, mennesker vil købe af mennesker, og bæredygtighed er blevet et vilkår, kan forandring lige så vel komme fra små som fra store spillere. Relevans gør hele forskellen og dem, der giver mening, vinder på den lange bane.

 

 

 

Vil du være en del af noget, der giver mening?

Bliv ringet op