Alt, du skal vide om e-mailmarketing

Alt, du skal vide om e-mailmarketing

Du spørger sikkert dig selv om, hvorfor e-mailmarketing er vigtigt. Det er der egentlig et meget simpelt svar på. Kommunikation gennem e-mail er en af de mest effektive måder at nå ud til din målgruppe på. E-mails skaber nemlig relationer, kan gøres personlige, og sidst, men ikke mindst, konverterer de rigtig godt.

Der findes et hav af forskellige e-mailmarketing-tools og andre gemte skatte, som du kan bruge til at få succes. Er du nysgerrig på at vide mere om, hvordan du kan bruge e-mailmarketing, og hvilke features e-mailmarketing tilbyder? Så synes jeg, at du skal læse med her.

Hvad er e-mailmarketing?

Det ligger selvfølgelig lidt i ordet, hvad e-mailmarketing er: nemlig marketing gennem e-mails. Jeg synes dog alligevel, at vi lige skal dykke lidt dybere ned i, hvad det helt konkret er for en størrelse.

E-mailmarketing er en måde, hvorpå du kan kommunikere direkte med din modtager. E-mailmarketing består helt grundlæggende af flere forskellige former for e-mails. Det er alt fra det velkendte og klassiske nyhedsbrev og salgsorienterede kampagnemails til de automatiske og lidt mere strategiske flows, som bliver udsendt på baggrund af modtagerens adfærd.

E-mailmarketing er et stærkt redskab til at pleje relationerne med dine kunder og potentielle kunder. Gennem e-mailmarketing kan du ikke blot skabe stærkere kundeloyalitet og større awareness, du kan også skubbe dine potentielle kunder tættere på at blive reelle kunder.

Er e-mailmarketing et overstået kapitel?

Virksomheder har tonsvis af muligheder, når det gælder markedsføringskanaler, og sociale medier stjæler rigtig meget af rampelyset. Derfor er det også let at antage, at e-mailmarketing efterhånden er et overstået kapitel, men du må ikke lade dig narre. Det er nemlig langt fra sandheden.

E-mailmarketing er stadig et rigtig effektivt værktøj til både salg, kundepleje og vidensdeling. Faktisk er konverteringsraten meget højere på e-mails, end den er på de sociale medier. Men hvordan kan det egentlig være?

Når vi bevæger os rundt på de sociale medier, bliver vi eksponeret for en stormflod af forskellige budskaber. Der bliver gået til stålet, når det gælder om at vinde vores opmærksomhed. Derfor ender mange budskaber også med at drukne på fx Facebook.

Når du først har fået en potentiel kunde til at skrive sig op til dit nyhedsbrev, er du godt på vej. Åbner vedkommende din e-mail, har du altså kundens ubestridte opmærksomhed. Du slipper for at kæmpe mod andre budskaber og afsendere.

E-mailmarketing har en utroligt høj ROI (Return on Investment). Det betyder, at du får dine penge rigtig mange gange igen, når du benytter dig af e-mail som marketingkanal. Faktisk viser statistikker, at du får dine penge intet mindre end 42 gange igen, når du smider knaster i e-mailmarketing.

Automations er grundstenen i din e-mailmarketing

Automations er hele essensen af dit e-mailsetup, og har du ikke allerede sat nogle op, er det bare med at komme i gang. Med e-mailmarketing-automations kan du opsætte automatiserede triggers og flow, der rammer dine leads og kunder på det helt rette tidspunkt.

Velkomstflow

En af de mest brugte automations i e-mailmarketing er velkomstmailen. Det kan måske virke en smule fjollet at skulle byde sine nye sign ups velkommen, men det er rigtig effektivt. Du fanger dine nye kunder og leads, mens de er brandvarme og gerne vil høre fra dig. En velkomstmail er samtidig også din mulighed for lige at vise, hvem du og din virksomhed er, hvad jeres værdier er, og hvad I tilbyder.

Det stopper selvfølgelig ikke ved velkomstmailen. Efter et par dage kan du igen sende en automatisk mail afsted. Måske tilbød du kunden en rabatkode i den første mail, og det kan derfor være en god idé lige at minde kunden om, at han/hun stadig har en rabatkode, som ligger og venter.

Tabt-kurv

Hvis du er webshopejer, er tabt-kurv en e-mail-´marketing-automation, du ikke kan komme udenom. Du kender helt sikkert til den irriterende tendens, hvor dine besøgende smider ting og sager i kurven, men så smutter de igen – uden at gå igennem med købet.

Senest en times tid efter, kunden har forladt den fulde kurv, sendes der automatisk en mail afsted til vedkommende med en lille påmindelse om, at han eller hun har glemt sine varer i kurven. Det samme gør du igen et par dage efter. Tabt-kurv-automations konverterer rigtig godt! Især hvis du sender en lille rabatkode eller en anden gode med.

Har kunden stadig ikke taget kurven med til kassen og betalt, kan du sætte endnu en venlig reminder op. Her kan du evt fortælle, at kurven stadig er der, men uret tikker, så kunden skal være hurtig.

Win-back

En anden effektiv e-mail-marketing-automation er win-back-automation. Det kan være win-back-buyer, men det kan også sagtens være win-back-visitor. Med en win-back-automation kan du lokke dine kunder eller besøgende tilbage til din hjemmeside. Har Karen fx ikke besøgt din hjemmeside i 35 dage, får hun automatisk en mail om, at hun er savnet. Her kan du også eksponere hende for gode nyheder eller tilbud.

Bliv ved med at sende automations afsted (med måde selvfølgelig), og smid vedkommende ud af flowet igen, når der er bid, og de har foretaget et køb.

Post purchase

Når dine kunder har foretaget deres køb, er det en rigtig god idé at sende en mail afsted en dag eller to efter købet. Her kan du takke for, at kunden har valgt lige netop din shop. Et par dage efter kan du sende en ny afsted, hvor du spørger kunden, om han/hun er tilfreds med sit køb, og opfordrer til, at kunden anmelder jer på Trustpilot eller smider jer et like på Facebook og Instagram.

Når der igen er gået et par dage, kan du sende en ny mail afsted, hvor du inkluderer nogle af jeres produkter. Måske noget, der læner sig op ad det, kunden allerede har købt. På den måde kan du skubbe dine kunder mod endnu et køb.

VIP-flow

Vi mennesker kan godt lide at føle os lidt specielle, og at vi har adgang til noget, andre ikke har. Med et VIP-flow kan du give de kunder, som køber mest, lidt ekstra kærlighed. Det kunne f.eks. være at tilbyde dem en ekstraordinær rabatkode efter x antal køb. Det kan også være, at du giver dine VIP-kunder adgang til nye produkter før alle andre.

Der er helt sikkert mange forskellige måder, du kan gribe et VIP-flow an på. Det vigtigste er dog bare, at du forkæler og plejer dine bedst købende kunder lidt mere end andre. På den måde bliver de højst sandsynligt ved med at være dine kunder.

Segmenter, segmenter, segmenter

Uanset hvilken form for markedsføring du beskæftiger dig med, er det alfa og omega, at du kender din målgruppe, inden du lader fingrene ramme tastaturet. Det betyder ikke, at du skal lære hver og en på din newsletter-liste at kende personligt. Det er dog vigtigt, at du har en idé om, hvem du taler til.

Men hvornår og hvordan er det bedst at segmentere? Det er selvfølgelig mest hensigtsmæssigt, hvis du begynder at segmentere allerede fra starten, altså fra det allerførste sekund, du begynder at indsamle mailadresser. Rigtig mange benytter sig af Sleeknote til at indsamle nye subscribers på deres hjemmeside. Her kan du f.eks. bede dine besøgende om at krydse af i forskellige felter, hvor deres interesser ligger, inden de skriver sig endeligt op til nyhedsbrevet. På den måde kan du nemmere lave målrettede kampagner til dine subscribers.

Måske sidder du nu og ærgrer dig en smule, fordi du allerede har en lang liste af mailadresser, men ikke har segmenteret fra starten. Heldigvis har du den mulighed, at du selv kan indhente de informationer, du skal bruge, ved bare at spørge dem, du har på din liste. Her er det selvfølgelig vigtigt, at du gør dig nogle tanker om, hvad der er relevant at vide om dine kunder. Det kunne f.eks. være, om de interesserer sig for noget bestemt, bor i en særlig del af landet eller noget helt tredje.

Sidst men ikke mindst kan du også segmentere dine kunder på baggrund af den data, du allerede har i forvejen. De fleste e-mailplatforme indsamler informationer om dine subscribers. Det kan f.eks. være, om de har været aktive på jeres hjemmeside for nylig, hvilke mails de har klikket på osv. Har du en god slat kunder på din liste, som endnu ikke har købt noget hos dig, kan du sende det segment en kampagnemail med en rabatkode og på den måde skubbe dem mod et salg.

Hvis du ikke segmenterer din målgruppe, kan det i værste fald betyde, at din liste begynder at svinde ind. Dine subscribers afmelder sig simpelthen. Men dette er ikke den eneste grund til, at du skal begynde at segmentere. En undersøgelse lavet af Mailchimp tilbage i 2017 viste, at hos segmenterede kampagner var:

  • åbningsraten 14 % højere
  • klikraten 100 % højere
  • bounces 4 % lavere
  • afmelding 9 % lavere.

Indsamling af leads

Før du overhovedet begynder at sende de første nyhedsbreve ud, er det vigtigt, at du får indsamlet masser af mailadresser – og selvfølgelig gerne løbende! Det kan være, at du allerede har en stor kundebase, hvor du har masser af info på dem, heriblandt deres mailadresser. Her er det dog ekstremt vigtigt, at du har permission til at sende kunderne e-mails. Har du ikke permission, kan det ende med at blive en rigtig dyr fornøjelse, hvis du alligevel sender mails afsted til dem.

En simpel og effektiv måde, hvorpå du kan indsamle mailadresser, er med en Sleeknote på din hjemmeside. En lille pop up, som spørger, om dine kunder vil tilmelde sig jeres nyhedsbrev. Jeg vil til hver en tid anbefale, at du tilbyder dine kunder noget i bytte. Det kunne være en rabatkode, fri fragt på næste ordre eller noget helt tredje. Folk er langt mere tilbøjelige til at tilmelde sig nyhedsbreve, hvis de får noget igen.

Facebook Lead Ads er et andet effektivt værktøj, du kan bruge til indsamle flere mailadresser. Facebook Lead-annoncer er et af de mest brugte annonceformater på Facebook, og så er det rigtig effektivt. Det er desuden forholdsvis simpelt at sætte op. I din Facebook Lead Ad kan du lave en konkurrence, hvor kravet for at deltage er, at brugerne skal tilmelde sig jeres nyhedsbrev. Er din konkurrence attraktiv, ja så får du også flere tilmeldinger.

Hvornår skal du sende nyhedsbreve ud?

Hvis det helt perfekte tidspunkt rent faktisk fandtes, er jeg overbevist om, at alle ville sende deres nyhedsbreve ud på præcist dét tidspunkt. Så for at undgå at skuffe dig vil jeg starte med at gøre det helt klart. Der findes ikke noget endegyldigt svar på, hvornår det er bedst at sende dine nyhedsbreve ud.

Til gengæld har flere store e-mailmarketingplatforme lavet undersøgelser baseret på millioner af e-mails, og derfor kan jeg godt give dig et lille praj om, hvornår på ugen du bør smide dine nyhedsbreve afsted. Undersøgelser baseret på åbningsrater viser, at det bedste tidspunkt at sende e-mails ud på er tirsdag.

(Kilde: Hubspot)

Derudover viser undersøgelser baseret på åbningsrater, at det bedste tidspunkt på døgnet, du kan sende dit nyhedsbrev ud på, er kl. 11 om formiddagen.

(Kilde: Hubspot)

Den største faktor for, om folk åbner din e-mail

Når du benytter dig af e-mailmarketing, er det helt essentielt, at din modtager åbner din mail. Ellers kan du lige så godt pakke hele din e-mailmarketingstrategi væk igen. Hvad er det egentlig, som gør, at folk åbner din mail? Det kan faktisk siges meget kort: din emnelinje! Emnelinjen er det første, som modtageren bliver mødt af, og derfor skal den også sidde lige i skabet.

Jeg kan sagtens forstå, at det kan være svært at opfinde den dybe tallerken, hver gang der skal sendes et nyhedsbrev ud. Men det er ikke særligt sexet at få en mail uge efter uge, hvor emnelinjen lyder således: ”Ugens nyheder og tilbud.” I stedet skal du tænke lidt ud af boksen og gøre det nærmest uimodståeligt for modtageren at åbne din mail. Her får du tre tips til, hvordan du virkelig kan få nysgerrigheden til at boble hos din modtager:

  1. FOMO og sense of urgency

Giv din modtager følelsen af, at vedkommende virkelig går glip af noget, hvis ikke han eller hun åbner din mail her og nu. Tit og ofte har modtageren nemlig intentioner om at åbne din mail, men tænker, at det kan sagtens vente til senere. Derefter bliver din mail glemt. Hvis du skriver emnelinjer som ”Tilbudsregn kun i dag! Spar op til 30 %”, vækker det modtagerens nysgerrighed. Samtidig har du sat en tidsramme, som gør, at modtageren ikke kan vente til senere med at åbne din mail.

  1. Brug humor

Hvis der er noget, som virkelig fanger din modtager, så er det humor. Selvfølgelig skal emnelinjen ikke være noget, der minder om krænkende. Hvis du dog kan bruge en sjov sproglig vending eller en kort joke, som virkelig rammer målgruppen, skal du nok få det magiske åbningsklik.

  1. Vær en smule mystisk

Hvis du blander lidt mystik ind i din emnelinje, er du noget nær home safe. Vi mennesker er utroligt nysgerrige, og hvis der er noget, som lyder for spændende til at gå glip af, åbner vi også mailen. Et eksempel kan være: ”Tillykke med fødselsdagen – Vi har en overraskelse til dig” eller ”Tre ting, du helt sikkert ikke ved om e-mailmarketing.”

Regler for e-mailmarketing

Ligesom med al anden markedsføring er der faktisk også en del e-mailmarkedsføringsregler, som skal overholdes, hvis du gerne vil undgå et rap over fingrene og en pengebøde fra forbrugerombudsmanden. Den vigtigste er dog samtykkereglen. Samtykkereglen betyder, at dine kunder skal give dig og din virksomhed lov til at henvende sig til dem via e-mailmarketing, før du må gøre det.

Det lyder jo sådan set meget simpelt, men der er faktisk også en del krav i forbindelse med indsamling af samtykke. Så hvornår er et samtykke egentlig gyldigt? Ifølge forbrugerombudsmanden er et samtykke gyldigt, når:

  1. Der ikke er nogen tvivl for forbrugeren om, at vedkommende har signet sig op til nyhedsbrevet. Det skal stå klart og tydeligt og må ikke være gemt mellem konkurrencer eller være betinget gennem et køb.
  2. Forbrugeren aktivt siger ja til at modtage dit nyhedsbrev. Det vil sige, at vedkommende selv skal krydse ”ja tak”-feltet af. Det må ikke være afkrydset på forhånd.
  3. Det er tydeligt, hvilken virksomhed der er afsender. Indsamler du samtykke på vegne af en anden virksomhed, skal det også fremgå klart og tydeligt.
  4. Det er specificeret, at forbrugeren modtager mails.
  5. Forbrugeren ikke er i tvivl om, at vedkommende kan trække sit samtykke tilbage til enhver tid.

Der findes et hav af andre e-mailmarketingregler og lovkrav, som kan være guld værd at få styr på. Hvis du gerne vil have endnu mere styr på reglerne, synes jeg, at du skal læse vores blogindlæg om juraen bag e-mailmarketing.

Husk mobilen

Rigtig mange mennesker bruger mobilen til at tjekke e-mails. Ifølge Hubspot tjekker ca. 46 % deres mails via telefonen. Derfor er det ikke blot en god idé at have et mobilvenligt design – det er faktisk meget tæt på at være et krav. Er dit nyhedsbrev ikke mobiloptimeret, vil ca. halvdelen af dine modtagere ikke kunne læse din mail ordentligt. Statistisk set selvfølgelig.

Hvordan mobiloptimerer du så? Heldigvis kan du på de fleste e-mailmarketingplatforme se en mobilversion af dit nyhedsbrev, inden det bliver sendt ud. Tit og ofte kan du også få lov til at designe en anden version til mobilenheder. Uanset hvad er det vigtigt, at du tester mailen og ser, hvordan den ser ud på din egen telefon.

Lav den helt rigtige template

Din e-mailmarketing-template er dit virtuelle brevpapir og er helt uundværlig i din e-mailmarketing. Templaten er noget af det første, du skal have designet. Du bestemmer stort set selv, hvordan nyhedsbrevet skal se ud, men det er dog et lovkrav, at der er et afmeldingslink. Det plejer de fleste at smide ind i bunden af nyhedsbrevet.

Det er helt op til dig selv, hvilket visuelt udtryk din e-mailmarketing-template skal have, men jeg vil anbefale, at det i høj grad læner sig op ad de visuelle udtryk, du har på andre platforme. Derudover kan det også anbefales, at dine nyhedsbreve har det samme visuelle udtryk fra gang til gang. Hvis der er store ændringer, hver gang et nyhedsbrev bliver sendt ud, kan det give dine kunder et rodet indtryk af din virksomhed.

Din e-mailmarketing-template er samtidig også en god mulighed for at få flashet nogle af de ting, som virkelig adskiller dig fra andre. Det kan fx være, at du har en god score på Trustpilot, eller måske har du helt exceptionelle fragtmuligheder?

I din e-mailmarketing-template skal der selvfølgelig også gøres plads til dine kontaktoplysninger, og kan du findes på sociale medier, skal der også være et logo for hvert af de medier, du er aktiv på. CTA-knapper er også vanvittigt vigtige, da det er dem, som får dine kunder til at konvertere. Sidst, men ikke mindst, skal din template også gøres lækker. Den skal være flot og indbydende at se på.

Hvilken e-mailmarketingplatform skal du vælge?

E-mailmarketing er som sagt et super effektivt og vigtigt værktøj i din markedsføring. Derfor er det også helt centralt, at du finder en platform, som arbejder med dig og ikke imod dig. Der findes rigtig mange forskellige slags e-mailmarketingplatforme ude i det store cyberspace, og det kan være noget af en jungle at navigere i.

Her får du et overblik over tre populære e-mailmarketingplatforme, som hver især kan hjælpe dig med at få luft under vingerne i din e-mailmarketingindsats.

Active Campaign

Active Campaign er en e-mailmarketingplatform, som virkelig har fundet vej ind til de danske virksomhedsejeres hjerter, og det kan jeg egentlig godt forstå. Med Active Campaign har du mulighed for at få et CRM-system og en e-mailplatform i ét og samme system.

Med de mange forskellige features, som Active Campaign tilbyder, kan du mere eller mindre sætte dine automations på autopilot.  Det kan være alt fra de lidt mere basale flow som et velkomstflow til mere komplekse flow, som trigger ved en bestemt adfærd fra dine kunder.

+ Nem segmentering

+ Effektiv tracking

+ Gode automations-funktioner

+ Høj brugervenlighed

Pris: fra ca. 57 kr./md.

Klaviyo

Klaviyo er en rigtig lækker e-mailmarketing- og automations-platform, som giver dig mulighed for at personalisere dine nyhedsbreve gennem datadrevet markedsføring. Platformen er bygget op om de nyeste features inden for e-mailmarketing og er samtidig et meget brugervenligt system.

Hvis du er webshopejer, er der rigtig mange fordele at hente hos Klaviyo. Klaviyo er nemlig skræddersyet til e-commerce. Klaviyo spiller rigtig godt sammen med e-commerceplatforme som f.eks. Shopify. Grundstenen i Klaviyo er den kunde- og dataindsigt, platformen giver. Klaviyo kan på baggrund af data og gennem algoritmer b.la. give dig indsigt i, hvornår dine kunder er på vej til at forlade din hjemmeside, så du kan nå at reagere på dette, inden det sker.

+ Træk på en masse data på tværs af kanaler

+ Høj brugervenlighed

+ Avanceret rapportering på omsætning

+ Unik og kompleks segmentering

+ Masser af prædefinerede flow

+ Design masser af automations

Pris: fra ca. 125 kr./md.

Mailchimp

Mailchimp er en af de mest brugte e-mailmarketingplatforme i verden pga. systemets høje brugervenlighed og lave begynderpriser. Mailchimp er især velegnet til de virksomheder, som endnu ikke har arbejdet så meget med e-mailmarketing.

+ Indeholder de basale funktioner

+ Drag and drop til design af e-mails

+ Høj brugervenlighed

+ Godt til nystartede, små eller mellemstore e-commerce-virksomheder

Pris: fra 0 kr./md.

Kvantitet vs. kvalitet

Rigtig mange marketingfolk tror fejlagtigt, at jo mere de smider op i hovedet på deres kunder og forbrugere, des mere salg skaber det. Det kunne ikke være mere forkert. Vi har helt sikkert alle sammen skrevet os op til et nyhedsbrev fra en virksomhed, som sender mails stort set hver eneste dag. Jeg har sågar flere af dem liggende i min indbakke, og det kan faktisk være til stor irritation. Det betyder også, at der bliver ryddet op, når jeg lige får taget mig sammen til det!

Spammer du dine kunder og forbrugere med mails flere gange om ugen, kan det højst sandsynligt betyde, at flere begynder at afmelde dine nyhedsbreve. Som marketingmedarbejder eller e-mailmarketingspecialist er det selvfølgelig noget, man gerne vil undgå. Når man gerne vil sende mange mails afsted så hurtigt som muligt, er det samtidig også typisk på bekostning af kvaliteten.

Kvaliteten er super vigtig, når der sendes nyhedsbreve afsted. Det er, uanset om du sender ud én gang om ugen eller én gang om måneden. Det kan faktisk godt være en kunst i sig selv at skulle kreere et lækkert nyhedsbrev, men det helt essentielle er, at du kender din målgruppe og bruger din viden om den aktivt, når du sidder og laver dit nyhedsbrev.

Apple iOS 15

Åbningsrater har længe været et vigtigt og nyttigt redskab, når der skal måles på e-mailmarketingindsatsen. Desværre sker der det, som samtlige e-mailmarketingspecialister længe har frygtet. Mail Privacy Protection er på vej.

Med Apples iOS 15-opdatering vil der ske ændringer i den måde, vi sporer forbrugernes adfærd gennem e-mails på. Men hvad er det helt konkret for nogle ændringer? Og hvad kommer de til at betyde for din e-mailmarketingindsats?

Kort og godt kommer ændringerne til at betyde rigtig meget, men heldigvis findes der nogle gode løsninger, og i sidste ende betyder det blot, at du skal lægge nogle arbejdsgange om.

Når man sender nyhedsbreve ud, er der medsendt et lille tracking-pixel, som sørger for at fortælle serverne, når en mail bliver åbnet. De data er lige i øjeblikket tilgængelige for dig, men med Apples nye opdatering er det slut med at kunne tracke din e-mailmarketings åbningsrate. Pixlen bliver blokeret, hvis nyhedsbrevet åbnes hos en Apple provider som fx Apples mail-app. Du vil ikke længere være i stand til at tracke, hvor ofte dine mails bliver åbnet, af hvem og af hvor mange.

Apple står for lige knap halvdelen af markedsandelen af alle e-mailbrugere, hvilket jo vil betyde, at din åbningsrate potentielt kan blive halveret.

Det kommer til at betyde følgende for de brugere, der er under Mail Privacy Protection:

  • Du vil ikke længere kunne se, hvornår en e-mail er blevet åbnet.
  • Du vil ikke længere kunne se, hvor din modtager var henne, da vedkommende åbnede din mail.
  • Du vil ikke længere kunne se, hvilket device din modtager bruger.

Jeg kan sagtens forstå, at man kan blive en smule nedtrykt over ovenstående. Måske du endda begynder at tvivle lidt på, hvad meningen så egentlig er med e-mailmarketing. Det må du endelig ikke! Det er nemlig stadig en vigtig kilde til gode resultater og høj ROI. Det eneste, du skal gøre, er blot at måle din succes på andre parametre. Det kunne fx være ved at måle dine konverteringer, som jo faktisk også er det mest væsentlige. Du kan samtidig også måle på din klikrate.

E-mailmarketing skal være en del af din samlede content marketing-strategi

Nu er du nok ikke længere i tvivl om, at e-mailmarketing er et stærkt markedsføringsværktøj, men det betyder dog ikke, at det kan stå alene. E-mailmarketing bør blot være en del af din samlede content marketing-strategi. Derfor er det også vigtigt, at du har alle kanaler med i baghovedet, når du producerer indhold.

Det er samtidigt også alfa og omega, at din e-mailmarketingstrategi tager udgangspunkt i din samlede strategis formål. Hvad er dine KPI’er? Hvad vil du gerne opnå? Og det er også vigtigt, at du får klarlagt, hvordan dette skal gøres.

Ikke bare endnu et nyhedsbrev …

To gange om måneden serverer vi tips, guides eller nyheder, som du kan omsætte til praksis i dit arbejde eller din forretning. Kvit og frit.