
”Der var engang” er i dag – derfor skal din virksomhed bruge storytelling
Viden er værdi, men først i det øjeblik, den deles med andre. Og værdi er det, Texta er sat i verden for at skabe. Værdi for kunder, for kunders kunder, for folk med interesse for marketing og for hinanden. Vores pulje af produceret indhold er efterhånden stor, og du er mere end velkommen til at suge til dig. God fornøjelse.
”Der var engang” er i dag – derfor skal din virksomhed bruge storytelling
10 e-mail marketing-automations, du IKKE kan undvære
10 gode grunde til at vælge et content marketing-bureau
10 klassiske sprogfejl
11 skridt på vejen mod en succesfuld content marketing-strategi
131 emner & idéer til dine nyhedsbreve
7 bomstærke kneb til nyhedsbreve, der begejstrer (selvom du har supertravlt)
ABC i inbound marketing – sådan trækker du tonsvis af kunder til biksen
Account based marketing (ABM): Sådan fanger du de store fisk
B2B leadgenerering: Sådan får du – flere – kvalificerede leads
B2B-leadgenerering – sådan skaber du leads og salg
B2B-markedsføring – vejen til din egen vinderstrategi
B2C sociale medier & content – Knowit Experience & hummel
Bæredygtighed – Xenia Duffy og Steffen Max Høgh
Bureau/kunde samarbejde – Refyne & Kjøgx
Buyer Journey Mapping – Salesforce & IMPACT Extend
Case Course: Miinto & international content marketing
Community building – Startup Central & Landfolk
Content curation 101
Content marketing – Trends & tendenser B2B | 2023
Content marketing – Trends & tendenser B2C & e-commerce | 2023
Content marketing-biblens 10 bud – væk dine kunders appetit med spiseligt indhold
Content plan-skabelon
Content plan: Skarpt content med de bedste folk på de rigtige kanaler og tidspunkter
CTR: Alt, hvad der er værd at vide om metadata og CTR
Dark Social: Skab værdi, og “glem” hovedpinerne om tracking & attribution
Demand Generation
Demand Generation – Leadfamily og GetAccept
Demand generation: Hvad, hvorfor og hvordan?
Derfor er Green Friday det nye sort – også for din virksomheds brand
Det ultimative webinar om webinarer
Din guide til ChatGPT som AI i marketing
Direct Marketing – skræddersy din strategi til kunden
E mailgrundbogen – Gennemgang af alt, du skal vide om e mailmarketing
E-commerce & content marketing: Guide til profitmaksimering
E-mail marketing & pipeline management for B2B
E-mail marketing og jura – alt det juridiske, du skal have styr på
E-mail strategi
E-mailmarketing til Black Friday
E-mailmarketing-bureau: 7 store fordele ved at starte samarbejdet
E-mailmarketing: 10 automations, du (sandsynligvis) ikke har i dit nuværende mailsetup
E-mailmarketing: Alt, du skal vide om kampagnemails, automations og leadgenerering
E-mailmarketing: Deliverability 101 – sådan undgår du, at dine mails havner i spam
E-mailmarketing: iOS15 – hvad, hvorfor og hvordan
E-mailmarketing: Trends & tendenser
En guide til den digitale kunderejse, som vi alle skal på
En kort guide til advertorials
Fang de helt rigtige fisk med account-based marketing (ABM)
Fang dine varme leads med gated content
Genvej: Personlig branding (fordele og ulemper)
Growth Hacking – sådan kommer du godt i gang
Guide til copywriting: Sådan bruger du ordene til at overtale, forføre og overbevise
Guide til Klaviyo: Hvad, hvornår og hvorfor?
Guide: 11 konkrete trin til at få succes med din digitale strategi
Guide: Sådan finder du din målgruppe
Hæv din konverteringsrate & kurvstørrelse: 10 need-to-dos
Hvad er duplicate content, og hvordan undgår du det?
Hvad er købsadfærd, og hvorfor er det vigtigt?
Inbound marketing & strategi – Den Sidste flaske & Randstad
Influencer marketing – Campfire Collective & JOST Kommunikation
Iværksætterhistorier: Historien om Texta
Kernefortælling for B2B-virksomheder: Derfor skal du have en
Klaviyo Masterclass – 17 ting, du ikke gør i dag (men virkelig burde)
Kommaregler: 8 regler, der gør dig til en ‘kommaninja’
Kommunikationsstrategi – vejen til succes
Kunderejsen – Novicell & Ennova
Leadgenerering 101: Bliv en sand leadgenereringsmaster med 6 simple værktøjer
Leadgenerering for e-commerce/webshops: Sådan skaffer du flere permissions
Live Shopping – ELISA.io & BYIC
Live-indhold: Sådan kommer du i gang med liveformatet
Livet som marketing-enmandshær – H. Daugaard og NHL Data
Mail #10 (B2B) | Influencer marketing … i B2B?!
Mail #10 (B2C) | Skal du have noget med, inden jeg afsender din pakke?
Mail #11 (B2B) | LinkedIn Comp … Nej, personlige profiler
Mail #11 (B2C) | Plain text-mails kan altså noget
Mail #12 (B2B) | Memes i marketing … Ja, det er også relevant for dig
Mail #12 (B2C) | *klik*, *klik*, *klik*, *klik*
Mail #14 (B2B) | 13 ting, vi kommer til at bruge flere penge på næste år
Mail #14 (B2B) | Her er 10 podcasts til dig, der arbejder med e-commerce
Mail #15 (B2B) | Hvordan gør man så, Peter? (del 1)
Mail #15 (B2C) | Lov mig, at du gør det her lige nu …
Mail #16 (B2B) | Hvordan gør man så, Peter? (del 2)
Mail #16 (B2C) | En lille julegave (eller 10) til dig fra os
Mail #17 (B2B) | Det her er Marketings ansvar og opgaver i 2023
Mail #17 (B2C) | Vil du hjælpe mig?
Mail #19 (B2B) | Transaktionelle mails i din ESP eller CMS?
Mail #19 (B2B) | Ungated content bliver “license to play” i 2023
Mail #20 (B2B) | Markedsfører du dig til dine kunder eller konkurrenter?
Mail #20 (B2C) | Automatiserede … kampagnemails?
Mail #21 (B2B): Du kan ikke bruge leadscoring til ret meget …
Mail #21 (B2C): Her er 10 konferencer og events, jeg som webshop ville besøge
Mail #22 (B2B): Er salgspistolen lidt for skarpladt, når vi snakker B2B-e-mailmarketing?
Mail #22 (B2C): Vi har kigget (og kigger lidt mere) i spåkuglen
Mail #23 (B2B): Død over MQL og SQL
Mail #23 (B2C): Du er ikke den eneste, der overser det her
Mail #24 (B2B): Sponsored Content kunne godt blive en ting i B2B
Mail #25 (B2C): Her er 10 måder, du (måske) kan spare penge nu og her
Mail #27 (B2B): Hvordan har du (og vi) kunnet leve uden det her?
Mail #27 (B2C): Til dig, der ikke var til EMAIL SUMMIT …
Mail #28 (B2B): Er LinkedIn Live det nye webinar-format?
Mail #28 (B2C): Pak din produktside ind i tryghed og tillid
Mail #29 (B2B): Til dig, der arbejder med e-commerce i B2B …
Mail #29 (B2C): Dine åbningsrater falder (muligvis) med op til 20 % lige nu …
Mail #3 (B2B) | Jeg vil gerne gå til bekendelse
Mail #3 (B2C) | Her er en automation, som du kommer til at tjene gode penge på
Mail #30 (B2B): Du kan sagtens genbruge indhold på LinkedIn
Mail #30 (B2C): En mulig redningskrans?
Mail #31 (B2B): 10 tiltag, der (måske) giver leads her og nu
Mail #31 (B2C): LinkedIn … som webshop?!
Mail #32 (B2B): 10 tiltag (mere), der (måske) giver leads her og nu (del 2)
Mail #32 (B2C): Har du hørt om Recurring Events?
Mail #33 (B2B): 10 tiltag (igen), der (muligvis) giver leads her og nu (del 3)
Mail #33 (B2C): Er du (blevet eller stadig) ramt af Open Rate-gate?
Mail #34 (B2B): Et godt samarbejde mellem Salg og Marketing i B2B?
Mail #34 (B2C): Investér 5 minutter i SEO og få mere ud af dine organiske placeringer
Mail #35 (B2B): Her er 10 kilder til zero-party data
Mail #35 (B2C): Hvem står som afsender på dine mails?
Mail #36 (B2B): Account based marketing-tiltag, alle B2B’er burde overveje
Mail #36 (B2C): Når det går nedad, skal du søge opad.
Mail #37 (B2B): Gamification som B2B …
Mail #37 (B2C): Har din webshop de her kategorisider?
Mail #38 (B2B): Lead Ads … direkte til dit nyhedsbrev?
Mail #38 (B2C): Endnu et slag for Markedsføringslovens § 10, stk. 2.
Mail #4 (B2B) | “Gratis” remarketing (sådan cirka)
Mail #4 (B2C) | Gated content som webshop?!
Mail #5 (B2B) | Holder du egentlig øje med dit kæreste eje?
Mail #5 (B2C) | Listehygiejne 101
Mail #6 (B2B) | Brug Paid Search til at teste symptomsøgninger
Mail #6 (B2C) | Endnu en mail med Black Friday/Week/Month
Mail #7 (B2B) | B2B-brandbuilding, der ikke er PR
Mail #7 (B2C) | Så lang tid skal der være mellem dine bottom funnel-mails
Mail #8 (B2B) | Lidt mere om LinkedIn Company Pages
Mail #8 (B2C) | Endnu et flow, som du MEGET gerne vil have i dit setup
Mail #9 (B2B) | Hvor har du hørt om os?
Mail #9 (B2C) | Åbnet eller ikke åbnet – det er spørgsmålet
Marketing automation: Hvad er det, og hvorfor giver det mening at investere i?
Marketing funnel: Hvad er det, og hvordan kan du bruge det?
Marketing jura – Dansk Erhverv & Ret og Råd
Masterclass: Content marketing-strategi
Masterclass: Digital marketing for e-commerce
Masterclass: Digital marketing for Shopify-shops
Masterclass: E-mail marketing fra A til Z for webshops
Masterclass: E-mail marketing-strategi – sådan sammensætter du en strategi for din mailmotor
Masterclass: E-mailmarketing i B2B
Mikrokonverteringer: Sådan bygger du bro til dine leads før salget
Mini morgenmøde – Ny i marketing
Mini morgenmøde – Praktikantforløb, erfaringer og råd
Mini Morgenmøde: E-mail marketing B2B
Native ads – Nordic Social & Labelless Media
Native advertising – komplet guide til at få succes med native advertising
Nyhedsbrev 101 – 7 tips til at skrive knivskarpe nyhedsbreve
Paneldebat om marketing i krisetider
Paneldebat: Digital marketing i B2B post corona, i usikre økonomiske tider og privacy-æraen
Permission marketing – hvad, hvorfor og hvordan?
Permission marketing for webshops: Sådan bygger du en bomstærk mailliste til højtiderne
Pressemeddelelser – sådan kommer du i mediernes søgelys
Rundt Om Social: budget, creatives & kristider
S1E1 Social media & content – Hummel & Creuna (Knowit)
S1E10 Social medier i 2022 – KubbCo x BeSocial
S1E2 Prisstrategi – Pixelz & PriceShape
S1E3 Bæredygtighed & marketing – CleverCoffee & AGF
S1E4 Google Ads og Black Friday – Casper Hessellund & LuksusBaby
S1E5 Affiliate marketing – Digital Advisor & ASE
S1E6 E-mail marketing – Mette Will x PL Partners
S1E7 Branding i B2B & B2C – Pravda x Envision
S1E8 Strategi 101 – Kvantum x Dentsu
S1E9 Influencer Marketing – Josephine Staunsbjerg x Campfire Collective
S2E01 – Tiktok – KubbCo og Fredrik Plejdrup
Sådan arbejder du med datadrevet content marketing
Sådan bruger du dit white paper optimalt i din markedsføring
Sådan gør du din hjemmeside til en leadmaskine
Sådan konverterer du dine besøgende
Sådan opnår og udnytter du brugergenereret indhold – til din egen fordel
Sådan skaber du en persona
Sæsonafslutning – Glædelig jul
Segmentering – hvorfor er det vigtigt, og hvordan gør du det på den bedst mulige måde?
SEO & Google Ads: Synergier og strategier
SEO-tekster: 10 tips, der skyder dig til toppen af Google
SMS-marketing: Hvorfor det (måske) er relevant for din virksomhed
Social Commerce – Søstrene Grene & bSocial
Søgeordsanalyse: Trin-for-trin-guide
SPECIAL – Growth Hacking m. Casper Rouchmann
SPECIAL – Social Selling med Dreamdata
SPECIAL – Storytelling med Eurowind & Create Media
Special: Employer Branding – Pravda
Tekstforfatning – kickstart din skriverejse ind i læserens hjerne og hjerte
Thought leadership: Sådan arbejder du med thought leadership-marketing
TikTok – Mighty Monday & The Sneaker Store
Tjener du penge på din content marketing?
Tone Of Voice – BRO Kommunikation & Plantorama
Tone of voice: Opbyg et autentisk brand ved at tale HØJT og TYDELIGT
Velkommen til sæson 2 – vi har savnet jer!
Velkommen tilbage i hulen, Mulle!
Webinar for e-commerce: Boost trafik og salg med content marketing
Webshop: Sådan stjæler du dine konkurrenters succes