Hej med dig

Jeg håber, du har nydt en skøn sommer og fundet tid til en pause fra inbox. De sidste fem uger har diverse vikarer været på pletten og sendt beskeder til dig i vores fravær. Hvis du endnu ikke er nået til dem i din måske overfyldte indbakke, ja, så glæd dig. I promise.

Vi har modtaget rigtig mange positive tilbagemeldinger på sommerferiens udgave af #RespektForDinIndbakke. Tak for det. Jeg vil dog også være helt ærlig. Jeg er virkelig, virkelig interesseret i at høre, hvad du synes, %fornavn%. Du arbejder jo i %virksomhedsnavn% som %stilling%, og det er derfor især din holdning, der betyder noget. Og nej, det er slet ikke med vilje, at variablerne er nøgne. Du ved, hvem du er.

Hvis du har lyst (og ikke mindst tid), kan du besvare mailen her med feedback eller forslag til forbedringer, så vi kan vurdere, om det er noget, vi skal kaste os over igen, når vi trænger til at trække stikket i en kortere eller længere periode.

Men nu er vi her igen. Og jeg tænkte, at vi skulle starte stille og roligt ud for også at tage hensyn til, at din kalender nok er ret fyldt her efter et par uger på langs. Derfor vil jeg egentlig ikke sige så meget, men i stedet dele 10 nyheder, du måske/måske ikke har hørt, mens du har været på ferie, men som er ret vigtige for den gennemsnitlige marketer:

Så er der lidt læsestof, hvis du skulle mangle noget at give dig til i din indbakke. Vi skrives ved i næste uge.

Udgivet
Bliv ringet op