Mail #50 (B2B): Top 10: De bedste mails, vi har sendt (og du har fået).
Hej med dig
We did it. You did it. We all did it. Vi har nået noget af en milepæl. Nemlig at #RespektForDinIndbakke har rundet hele 50 udsendelser her på B2B-kanalen. Det er altså 50 uger i streg med indspark, inspiration og indsigt i din indbakke. Godt gået. Og endda 100 mails, hvis du også følger B2C-sporet.
Det skal næsten fejres. Skal det ikke? Vi har derfor valgt at kigge tilbage på de 49 mails, der kom før den her, og vi har udvalgt 10 af de allerbedste mails baseret på en cocktail af åbnings- og klikrater samt besvarelser, interesse og feedback.
Uanset om du er ny eller har fået alle 50 mails, håber vi, at du kan se meningen i en genlæsning af nogle eller alle. Lad os kaste os over vores top 10:
- Mail #5 (B2B) | Holder du egentlig øje med dit kæreste eje?
Dit brand er dit kæreste eje. Er det noget, du bruger tid og kræfter på at passe på og holde øje med? Ellers er der hjælp at hente i mail 5. - Mail #9 (B2B) | Hvor har du hørt om os?
I emnelinjen stiller vi et spørgsmål, som alt for få B2B’ere stiller. Men det gør du selvfølgelig nu, ik’? - Mail #10 (B2B) | Influencer marketing … i B2B?!
Man skulle tro, at det var en fejl. Men den er god nok. Influencer-marketing i B2B er en trend, jeg godt tør at sætte penge på, kommer til at ske. Any takers? - Mail #12 (B2B) | Memes i marketing … Ja, det er også relevant for dig
Memes er ikke bare sjov og spas. De er også business. I mailen her kom vi med nogle indspark til og tanker om, hvordan seriøse, professionelle virksomheder kan bruge memes i marketing. - Mail #17 (B2B) | Det her er Marketings ansvar og opgaver i 2023
Marketing er mange ting. Eller hvad? Ja og nej. Vi deler her vores holdning til, hvilke opgaver Marketing skal løfte og have ansvaret for i en moderne organisation. - Mail #20 (B2B) | Markedsfører du dig til dine kunder eller konkurrenter?
Mail 20 var skrevet på baggrund af bitter erfaring på egen krop og virksomhed. Det er nemt at falde i den fælde, at man skriver til konkurrenterne frem for kunderne. - Mail #28 (B2B): Er LinkedIn Live det nye webinar-format?
Ja, vi elsker LinkedIn Live i Texta. Og det er der mange gode grunde til. Dem delte vi her i mail 28. Og det var der stor interesse for at blive klogere på. - Mail #31 (B2B): 10 tiltag, der (måske) giver leads her og nu
Mail 31 (og de efterfølgende to mails) var by far de mest læste og efterspurgte. I en tid, hvor leads ikke hænger på træerne, kom vi med 30 forslag til leads her og nu. Måske skal vi tage en runde mere af dem? - Mail #34 (B2B): Et godt samarbejde mellem Salg og Marketing i B2B?
Hund og kat. Yin og Yang. Salg og Marketing. Det er vigtigere end nogensinde at rykke tæt sammen i bussen. Det kunne aflæses direkte i åbningsraterne. - Mail #36 (B2B): Account based marketing-tiltag, alle B2B’er burde overveje
Et wild card, men også noget jeg ved, at mange er begyndt at kigge på og overveje: Account based-marketing. Vi tog emnet op og delte nogle tips og tricks til at tage de første babyskridt.
Tak for dig, der har fulgt med siden mail 1. Og tak til dig, som først lige er kommet til. Vi glæder os til de næste 50. Husk, at du faktisk altid kan finde tidligere mails på vores hjemmeside. Vi ungater nemlig løbende alt det, som vi sender ud – typisk med 30-60 dages forsinkelse.
Du kan finde alle tidligere mails (inklusiv dem fra B2C) her.
God dag.