Hej med dig

Vi har rundet en milepæl. Og det vil vi gerne fejre. Nemlig at vi har rundet 100 mails i #RespektForDinIndbakke. Det er vi helt vildt glade for. At du har fulgt og følger med. At tage sig tid til at lave gode, gennemarbejdede nyhedsbreve, faktisk er noget, der bliver læst og brugt. At vi hver eneste uge fortjener lidt plads i din formentlig fyldte og travle indbakke.

I cirka 100 uger i træk har vi sendt minimum én mail om ugen. Ofte to. Kun afbrudt af lidt ferie hist og her. I den tid har vi også delt præmier ud for 250.000 kr., bygget en netværksudgave af vores nyhedsbrev og haft fede gæste-afsendere fra nogle af landets dygtigste webshops og B2B-virksomheder.

Men nu bygger vi lidt om. Det vil vi gerne fortælle om og folde lidt ud i dagens anledning. Så tillykke til os og dig. Og tak.

 

Nyt, nyt, nyt: Forandring fryder

Vores bud på, hvordan et nyhedsbrev burde være, blev sat i søen som et oprør og modsvar til det klassiske B2B-nyhedsbrev; dødkedeligt, pakket med direkte eller indirekte salg og ofte blot en reklamesøjle for alt muligt andet. Det føler vi, at vi er lykkedes ret godt med.

Men vi har også brugt sommeren på at gentænke og udvikle på #RespektForDinIndbakke. Og nu er vi landet på de ting, vi gerne vil lave om og gøre mere af.

Over de næste par uger og måneder kan du derfor se frem til …

1) Genoplivning af gaver og give-aways. Vi satte det oprindeligt på pause, da vi var usikre på, om det passede ind i konceptet, men nu har vi fundet en farbar vej. Glæd dig til en masse fede præmier de næste mange måneder.

2) Fryns og fordele. Selv hvis du ikke er heldig at blive trukket op ad hatten og vinde en præmie, kommer vi til at forhandle rabatter/fordele hjem på vegne af dig på alverdens former for software og systemer, du bruger eller drømmer om.

3) Marketing-hotline. Vi kommer til at lancere en form for marketing-hotline forbeholdt #RespektForDinIndbakke, hvor du helt uforpligtende og gratis kan få hjælp til en SOS eller sparring på noget, du bøvler med. Ingenting med småt og selvfølgelig inden for rimelighedens grænser.

4) Tilpasning af, hvad og hvor meget du modtager. En funktion, der har været efterspurgt, men som har været vores dårlige samvittighed. Inden længe kan du vælge at skrue op og ned for det, du får fra os, eller vælge emner, du gerne eller ikke vil høre om.

5) Events. Vi teasede lidt for det i starten af året, men nu er den snart god nok. Events og arrangementer står højt på vores marketingplan for de næste par måneder, og her er du inviteret på særlige gode vilkår. Hold øje med din indbakke.

Bare rolig. Alt andet forbliver, som det altid har været. Det grundlæggende koncept piller vi ikke ved. Men vi tror, at ovenstående gør os en lille smule mere fortjente til at fylde i din indbakke.

 

Det var egentlig bare det for nu. Ændringerne kommer til at ske løbende over de næste par uger og måneder. I denne omgang vil vi bare sige tak for 100 udgaver af #RespektForDinIndbakke. Vi glæder os til de næste 100.

 

Vi ses i din indbakke næste uge.

Med venlig hilsen
Team Texta

Udgivet
Bliv ringet op