Mail #152 (B2B+B2C): Vi fejrer dig, og at vi fylder 10 år
Hej med dig
Hvor godt kender du egentlig os? Ja, altså os, Texta? Os, der fylder lidt i din indbakke hver uge her på #RespektForDinIndbakke?
I dag har vi tænkt os at lave en fejl. En af de helt store. Noget af det første, du lærer, hvis du har taget en marketing- eller kommunikationsuddannelse: Nemlig at dit budskab skal handle om målgruppen. Det gør dagens budskab ikke. Sådan-cirkus. Plus-minus.
For første gang i cirka 152 (gange to) udsendelser vender vi nemlig lyset på os selv.
Vi, Texta, vil nemlig gerne fejre, at vi lige om lidt fylder 10 år. Eller … vores CVR-nummer gør. Det, der blev til bureauet, er nok nærmere 6-7 år gammelt, alt efter hvem du spørger, og hvordan man regner. Det fejrer vi/vores direktør, Peter Kragh Lauritsen, med 10 opslag om 10 år i Texta over de næste 10 uger.
Ligeglad? Ikke det, du skrev dig op til? Spurgt? Helt fair. Det her bliver den eneste reklame, vi kommer til at lave for vores og Peters mini-serie. Men måske kan du grine lidt med eller se, at vi også bare er mennesker, inde bag den store, stygge bureau-facade, selvom det kan være svært at tro på.
Og hey, selvfølgelig kan du også få noget ud af at følge med. Vi ville være et dårligt bureau, hvis vi ikke fejrede dig og jer, som har gjort de 10 år til noget særligt. Mere om det længere nede i mailen.
Scroll ned og se, hvad du kan vinde. Og hvordan du kan vinde det.

10 år, 10 opslag og 10 "gaver"
Over de næste 10 uger vil Peter, hver tirsdag, poste et opslag med nogle af de vigtigste, sjoveste og dummeste nedslag fra de første 10 år i bureaubranchen.
Det første opslag er allerede live og handler om de tre founders bag Texta og deres iværksætter-gener, der blandt andet betyder, at vi har en række søstervirksomheder, fx en bus-platform, en restaurant og et ejendomsselskab.
Over de næste par uger deler Peter nogle af de største fuck-ups i Textas historie, lidt om hvad vi var, og hvad vi er blevet til, og nogle af de mennesker, som har været med til at forme Texta på godt og ondt.
Som “betaling” for at overleve lidt “inside out”-kommunikation skal vi selvfølgelig også fejre dig. Og faktisk kun dig her på #RespektForDinIndbakke. Du er den eneste, der har chancen for at vinde noget i vores “fødselsdagskampagne”.
Over de næste 10 uger trækker vi 10 vindere af 10 gaver. Det eneste, du skal gøre, for at være med, er at blive hængende på maillisten og svare på den her mail. Så er du med i lodtrækningen. Du kan svare med “Tillykke”, “🇩🇰” eller noget helt tredje. Det bestemmer du. Alle hilsner bliver vi glade for.
Blandt alle dem, der svarer, trækker vi lod om følgende gaver:
- Plads i en af vores netværksgrupper for marketingfolk
- Billet til marketingevent efter eget valg (op til 5.000 kr.) – fx EMAIL SUMMIT, MarketingCamp mv.
- 10 eksemplarer (til én person) af vores fysiske bog om e-mailmarketing
- Merch-pakke; løbetøj, drikkedunk, sleeve og andet gear i Texta-farver og -design
- Gavekort til restaurant Nomelle i Aarhus for to personer på 2.000 kr.
- Gratis adgang til alle fremtidige, betalte Texta-events (life-time)
- 100 timers gratis marketinghjælp (uden efterfølgende forpligtelser)
- 1 års gratis “tracking-forsikring” (justeringer af dit tracking-setup ved opdateringer, fx iOS 26)
- 1 års betalt software efter eget ønske (op til 10.000 kr. om året) – fx LeadInfo, Reaktion eller lign.
- En hemmelig, virkelig fed gave til en meget, meget heldig vinder.
Hvad siger du så? Det er ikke ret mange fødselsdage, hvor det er gæsterne, der får gaver. Men selvfølgelig skal I have det.
Tillykke til os. Og til dig. Hvis du er en af de heldige vindere. Vi glæder os til at høre fra jer og dele ud af gaverne.
Vi ses i din indbakke næste uge.
Med venlig hilsen
Team Texta