Mail #17 (B2C) | Vil du hjælpe mig?
Hej med dig
Godt nytår og velkommen til 2023. Er du klar til et år, der for mange, som arbejder med marketing i B2C, bliver meget spændende?
Måske lidt for spændende 🙃
Jeg vil starte det nye år med at spørge dig om noget. Jeg har nemlig brug for din hjælp.
Mellem jul og nytår lavede jeg en afstemning på LinkedIn for at få et fingerpeg om, hvilken vej vinden blæser i de her turbulente tider.
Det var der tilsyneladende en stor interesse for. Mere end 370 marketers valgte nemlig at svare, hvoraf over 50 % ønskede at se, hvad andre svarede 😅
Jeg blev dog også gjort opmærksom på, at der måske ville være en bias mod “positive” svar, når afstemningen ikke var anonymiseret over for mig; en ond, sulten bureaumand.
Derfor har jeg nu lavet en ny, forbedret og anonym formular, så jeg forhåbentligt kan få mere retvisende besvarelser, der kan bruges til at lave nogle overordnede konklusioner om marketing for webshops i 2023.
Jeg ville være ekstremt taknemmelig, hvis du har fem minutter til at udfylde spørgeskemaundersøgelsen.
Du finder den her.
Det er selvfølgelig helt anonymt 😊
Jeg kommer til at dele de vigtigste takeaways løbende over de næste par uger her på nyhedsbrevet og LinkedIn, så hold øje med din indbakke eller dit feed, hvis du gerne vil høre, hvad alle andre gør.
På forhånd tusind tak for, at du har lyst til at hjælpe mig og alle andre e-commerce-marketers med at blive klogere 👏🏼
Hav en dejlig dag.