Masterclass: E-mail marketing-strategi – sådan sammensætter du en strategi for din mailmotor
E-mail marketing er for rigtig mange en stor omsætningskanal eller vigtig leadkilde. Men desværre får kanalen ikke altid den kærlighed, den fortjener.
Arbejder du i dag uden nogen overordnet plan for mail-baserede marketing, overser du måske et eller flere områder, der banke din omsætning i vejret, reducere spildtid eller sikre højere relevans for dine modtagere.
Strategi lyder kedeligt. Granted. Og selv duksene, der har været så dygtige at lave en plan, ender ofte med at smide den skuffe for aldrig at se dagens lys igen. Dét vil vi gerne ændre på.
Denne Masterclass dykker ned i det måske lidt fluffy emne, e-mail marketing-strategi. Vi tager afsæt i, hvordan du kan strukturere, planlægge og optimere dit arbejde med e-mail marketing, herunder:
- Automations og kampagnemailstrategi
- Indsamling af permissions
- Segmentering af målgrupper og lister
- Kunderejse og/eller CRM-strategi
- Integrationer & software.
Og meget, meget mere. Vi tager i webinaret afsæt i vores e-mail marketing-strategiskabelon, der er downloadet af mere end 500 marketers.