Nogle budskaber har godt af frisk luft og en bred appel. Outdoor tilbyder en dimension og kontekst til din kommunikation, som er svær at efterligne via digitale kanaler og platforme. Billboards, busreklamer eller bannere. Vi kan hjælpe dig med at favne vidt og bredt, så du taler til alle, uden at du risikerer ikke at ramme nogen overhovedet.

Skyd med strategiske spredehagl

Rigtig meget kommunikation og markedsføring sker i dag digitalt. Og med god grund. Du kan måle og veje på meget, og det er muligt at tilpasse dine budskaber ned til den mindste detalje. Det kan og skal du ikke med Outdoor. Her skal du pakke sigtekornet væk og i stedet acceptere, at du skyder med strategiske spredehagl.

Det er ulempen, men også meningen med Outdoor. Det skal ikke være nemt. Når du skal begrænse dig selv, samtidig med at du ikke kan styre, hvem der ser hvad og hvornår, handler det om at smøge ærmerne op. Det kan være den bedste investering, du nogensinde kommer til at lave, eller spild af penge. Hvad vælger du?

Hjemme er bedst, men ude er godt

Du kender ordsproget. Arbejder du med digital marketing til hverdag, er de vante, trygge rammer, hvor du (næsten) ved, hvad du får for dine penge, hurtigt noget, man vænner sig til og pludselig stiller som krav til alt, man foretager sig. Og selvfølgelig skal du ikke kaste dig ud i noget med bind for øjnene. Alt kan og skal dog ikke måles altid og hele tiden.

Outdoor kan være en vigtig brik i et strategisk budskab, hvor du gerne vil ramme høj og lav i forlængelse af aktiviteter, du kører digitalt. Det kan også være et selvstændigt ben i din samlede kommunikation, der lever uafhængigt af det, du laver andre steder. Valget er dit.

Når dit brand og budskab møder virkeligheden

Outdoor er en effektiv måde at give dit brand og budskab et friskt pust og et liv ude i virkeligheden. Der, hvor mennesker mødes, venter, pendler eller bruger deres dyrebare fritid. Her er de normale, digitale rammer sprængt i stykker, så du kan lege med form og format og tale til dine modtagere på helt nye måder.

Det er dog i mødet mellem Outdoor og dine digitale indsatser, at dine budskaber virkelig får luft under vingerne. Når du kan se, at du bliver set derude. Når mødet med dit brand, bliver til indhold, som får nyt liv på den digitale scene. Når det bliver én boldbane i stedet for to halvdele.

Uanset om det er første eller 117. gang, du skal arbejde med Outdoor, vil vi gerne hjælpe dig med at finde din vej i verden. På et strategisk niveau, så dine indsatser på tværs af kanaler får bundet en flot sløjfe, eller i arbejdstøjet ift. indkøb af reklameplads eller udarbejdelse af kampagnemateriale.

I regn og slud skal dit brand ud. I hvert fald hvis det står til os.

Bliv ringet op