Hej med dig

#RespektForDinIndbakke handler om at dele viden. Det er et af de helt grundlæggende principper, Texta bygger på og lever efter. Og det er samme afsæt, som gennemsyrer vores nye netværksgrupper.

Måske har du set det. Måske har du ikke.

De sidste par måneder har vi brugt på at stable fire netværksgrupper på benene. To i Holstebro. To i Aarhus. Med fokus på hhv. e-commerce og B2B.

Det er vi nu i mål med. I sidste uge havde vi opstartsmøder på tværs af grupperne med i alt 55 marketers. Mange af medlemmerne læser også med her. Tak til dig og jer for opbakningen.

Den flotte opbakning og interesse har bekræftet os i, at der mangler netværkskoncepter som det her. Det vidner vores venteliste med potentielle medlemmer også om. Og derfor har vi besluttet os for at søsætte en ekstra håndfuld grupper, hvis der er nok, som melder sig på banen.

Det er ikke noget, vi har delt offentligt. Endnu. Som modtager af #RespektForDinIndbakke får du nemlig førsteret til de nye pladser. Du har ugen her til at række ud via nedenstående link. Næste uge slår vi på tromme.

Savner du indsigter, inspiration og indsigter fra ligesindede? Vil du blive endnu bedre til det, du allerede er god til? Vil du plukke viden og erfaringer fra nogle af landets dygtigste oplægsholdere? Så passer du godt ind i vores koncept.

Nedenfor kan du se lidt om de emner, som du går glip af som ikke-medlem, ligesom du også kan blive klogere på, hvem der sidder i de andre grupper.

Læs mere om vores netværksgrupper

Her er emner og eksempler på medlemmer

Vi kommer omkring en masse forskellige temaer i netværksgrupperne. Her har du en lille forsmag på noget af det, vi dykker ned i:

  • Tracking, Performance og Analytics i B2B
  • Kernefortælling i B2B
  • Kundetyper i B2B: Sådan laver du indhold til forskellige stakeholders
  • Opbygning af Thought Leadership og Category Ownership
  • Få mere ud af mindre: Marketing på budget
  • Creative Performance/Performance branding
  • Farvel og tak: Fra tredjepartstil førstepartsdata
  • Avanceret Organic Search (B2B)
  • Konverteringsoptimering som B2B
  • Sådan bygger du et stærkt, internt marketingteam

Og dine netværkskollegaer? Der er mange forskellige brancher og fagligheder, men fællesnævneren er en søgen efter viden og høje ambitioner på egne og virksomhedens vegne:

  • Head of Marketing i internationalt SAAS.
  • Marketingansvarlig for produktionsvirksomhed i 12 markeder.
  • CMO i stor, dansk grossistsvirksomhed.
  • Marketing Lead i større dansk virksomhed med salg til B2G.
  • Marketingchef i en international B2B-koncern.

Lyder det som noget for dig? Tjek linket ovenfor, hvor du kan dykke mere ned i emner, ekstra-fryns og fordele. Der er ikke ret meget med småt, men det, der er, kan du også finde her.

Vi ses i din indbakke i næste uge.

Udgivet
Bliv ringet op