Mail #101 (B2B+B2C): Har du hørt det?
Hej med dig
Måske var du på ferie i afsnit #95, hvor vi løftede slørede for vores nyeste skud på marketing-stammen. Det tyder vores åbningsrater i hvert fald på, at nogle af jer var. Derfor fortsætter vi fejringen fra sidste uge med at dele det gode budsakb til dig, der ikke har hørt det.
Og til dig, der har: Man kan vel godt tåle at høre den samme gode nyhed to gange? Ik’? Det håber vi.
Imens du var på sommerferie, har #RespektForDinIndbakke nemlig fået en søster. Et helt nyt indholdsformat, men som bygger på de samme principper om at levere noget, du kan bruge i dit arbejde i øjenhøjde med den kontekst og virkelighed, du befinder dig i. Vi har døbt konceptet “Marketing med videre”.
Vi vil gerne give lidt spalteplads til vores (og måske dit) nye podcast-format og fortælle lidt om tankerne bag. Og så får du selvfølgelig links til afsnittene, så du selv kan danne dig et indtryk af, om det er noget for dig.
“Åh, endnu et marketingpodcast …“
Ja, det tænkte vi også, første gang idéen opstod. Er der plads til endnu mere lyd på den danske podcast-scene? Det mener vi, der er. Vi prøver at gøre tingene lidt anderledes. Vurdér selv, om vi lykkes med nedenstående USP’er:
- Dem, der lever stille og godt: Vi taler med virksomheder og marketers, som de er flest. Vores gæster er udelukkende fra SMV’er med helt almindelige chefer, budgetter og målsætninger.
- Marketing fra virkeligheden: Vi dykker ikke ned i store kampagner og koncepter til en million-milliard. Vores fokus er temaer og emner fra den virkelige verden. Uden at det bliver hverdags- eller pølsemarketing.
- Kort, kontant og konkret: Vores afsnit er nemme at konsumere, når du er på vej videre. Ingen slides, shownotes eller andet, hvor du skal sidde ved en computer. Afsnittene bliver 30-60 minutter.
- Samme tid og sted: Smid os i din kalender de næste mange år. Hver tirsdag kl. 9 (med få undtagelser, fx i ferier) streamer vi afsnittet på LinkedIn. Det uploades til Spotify, Apple mv. et par dage senere.
- LinkedIn Live: Ja, vi er faktisk live. Det betyder, at du kan stille spørgsmål og være med i podcasten, hvis du vil. Var der nogen, som sagde radio-/podcast-hybrid? Det var der nu.
Lyder det som noget for dig? Så kan du godt glæde dig. For vi har allerede udgivet en pæn håndfuld afsnit allerede.
Vi har snakket om alt fra opbygningen af det gode marketing-praktiksted til tone of voice som B2B-virksomhed. Du kan følge med lige dér, hvor du foretrækker at lytte til podcasts:
Og så selvfølgelig LinkedIn til dig, der kan og vil se med live (under “Kommende events”): https://www.linkedin.com/company/texta-as.
Har du et emne, vi skal på tegnebrættet? Eller kender du en, som er alt for ydmyg til at anbefale sig selv til sådan en størrelse? Måske kender du vedkommende ret godt? Rigtig, rigtig godt? Så vil vi meget gerne høre fra dig.
Vi håber, at I vil tage godt imod lillesøster og følge med. Fra tid til anden vil vi helt sikkert bruge og henvise til pointer eller gode klip fra podcasten; den tid, den sorg. Giv et eller flere af afsnittene et lyt. Det ville vi blive glade for.
Vi ses i din indbakke næste uge.
Med venlig hilsen
Team Texta