Hej med dig

How is 2025 treating you so far?

Kan du (også) mærke, at det ikke er lige så nemt, som det har været? Der er mange grunde til at være lidt usikker; en samfundsøkonomi, som ikke er i topform alle steder, en begyndende toldkrig og nye trends, tendenser og ting, som kræver opmærksomhed og en bid af dit budget.

I slutningen af 2023 tilbød vi en håndfuld af læserne på #RespektForDinIndbakke en redningskrans; to måneders ubegrænset bureau-arbejde helt gratis. Og helt uforpligtende. Ingen krav eller forventninger om noget som helst. Nu ruller vi det koncept ud igen.

Har du brug for en hjælpende hånd eller hoved? Så er du måske heldig. Du kan læse mere om, hvad marketing-hjælpepakken indebærer, og hvilke krav vi har til dig som modtager, længere ned. Går alt godt? Ikke noget, der kunne gøres bedre? Fedt. Så kan du bare hoppe over dagens mail. God arbejdslyst.

OBS: Vi holder påskeferie-pause i næste uge. Her giver vi altså din indbakke et afbræk fra de ugentlige udsendelser. Velbekomme. Det var så lidt.

Gratis og uforpligtende bureau-hjælp

Konceptet og tilbuddet er egentlig meget simpelt. I en periode på op til tre måneder tilbyder vi tre virksomheder/brands at hjælpe med stort og småt inden for marketing, kommunikation og branding. Det kan være hele dit marketing-setup eller et konkret projekt.

Måske vil du gerne have gentænkt og genopbygget hele dit Paid Social eller Paid Search-setup?

Måske trænger din e-mailmarketing-infrastruktur til en ordentlig overhaling?

Måske kan vi hjælpe med indspark og inspiration til dit arbejde med din kernefortælling, dine brand guidelines eller kommunikationsstrategi?

Måske lyder det for godt til at være sandt. Men det her er måske undtagelsen til hovedreglen om, at det så ikke er sandt. Lad os lige slå det fast: Det her er ikke salg i forklædning. Vi har ingen forventninger om, at du køber af os efterfølgende. Det må du gerne. Men du skal ikke.

Vi gør det for at hjælpe. Det eneste, vi kræver til gengæld, er, at vi må bruge de resultater, vi (forhåbentligt) skaber sammen i vores markedsføring.

Vi har nogle få krav til dig for at sikre, at de timer, vi lægger i din case, rent faktisk flytter noget:

  • Du bruger mere end 10.000 kr. pr. måned på betalt annoncering i dag.
  • Du har en grundlæggende digital infrastruktur på plads (server side-tracking, Consent Mode mv.)
  • Du har nogle klart definerede målsætninger, vi kan arbejde ud fra (tROAS, tCPA eller lign.)
  • Du har eller kan ret hurtigt lave godt content (kreativer, ad copy, video mv.)
  • Du har tid til at prioritere os og de opgaver, vi skal løse i fællesskab.

På den måde sikrer vi, at det, vi laver, også kommer til at have en effekt. Og det skulle det jo helst, ik’?

NB:

Er du allerede kunde i Texta? Dejligt. Du må selvfølgelig også gerne ansøge om at få en af de tre pladser. Forhåbentligt går det så godt, at det ikke er nødvendigt med en hjælpepakke.

Er vi i dialog om et samarbejde? Du kan selvfølgelig også bruge muligheden.  Vi giver ingen forlommer eller fordele, så vi vurderer din case på lige fod med alle andre. På godt og ondt. Må den mest værdigt-trængende vinde.

Hvordan ansøger du? Besvar mailen her med dine svar på nedenstående spørgsmål:

  • Beskriv kort din virksomhed og nuværende marketing-situation
  • Beskriv kort din tech-stack (CMS, EMS, CRM osv.)
  • Hvor stort er dit marketingbudget?
  • Hvad har du brug for hjælp til?
  • Hvorfor skal vi vælge dig/jer?
  • Held og lykke. Vi ses i din indbakke efter påskeferien.

Med venlig hilsen
Team Texta

Udgivet
Bliv ringet op