Hej med dig

En af grundstenene i #RespektForDinIndbakke er, at vi gerne vil levere værdi i de mails, du modtager, så du ikke skal forbi et website, tilmelde dig et webinar eller andre steder hen for at få det, du skrev dig op til. I dag er selvfølgelig ingen undtagelse. Og så alligevel en lille smule.

I løbet af sommeren har vi nemlig brugt de stille dage på kontoret til at dele ud af gode råd og anbefalinger i form af en håndfuld gratis og grundige audit. Altså gennemgange, hvor vi har været ude i alle kroge af store og små marketingsetupper for at finde fejl, besparelsesmuligheder og potentiale. Og den mulighed skal du selvfølgelig også have.

 

Konkrete, kontante anbefalinger til lige netop dig

Normalt er du vant til at få tips og tricks, som forhåbentligt rammer plet, men som ikke nødvendigvis er relevante for dig. Men i en begrænset periode kan du få et ekstra sæt øjne på det, du ligger og ruller med, og et sæt helt konkrete, kontante anbefalinger, ift. hvad vi ville gøre anderledes eller mere eller mindre af. 

 

Samlet har vi sendt næsten 200 konkrete anbefalinger, fundet månedlige besparelser for omkring 150.000 kr. og spottet et dusin ret alvorlige fejl fordelt på 12 cases. Både webshops og B2B-virksomheder. Vi har blandt andet kigget nærmere på virksomheder som Watery, Selfmade og MJ Recycling. 

Det er da til at tage at føle på. Right? 

Det eneste, du skal gøre, er at give os kigge-adgange til de platforme og systemer, du bruger, og dedikere en time eller to i form af en indflyvning i jeres virksomhed og historik. That’s it. Ingen forventninger eller forpligtelser til noget som helst.

 

Hvad siger du? Skal vi tage et kig under motorhjelmen? Vi kommer nok ikke til at køre et lignende koncept igen lige foreløbigt, så slå til, mens muligheden er der. Worst case får du jo bare bekræftet, at du har styr på det. Og det er da heller ikke dumt.

Vi ses i din indbakke næste uge.

Udgivet
Bliv ringet op