Kender du det?

Du giver din permission til et spændende nyhedsbrev, men lovningen om guld og grønne skove erstattes af salgsmails og servicebeskeder eller endnu værre: ingenting.

Der er meget få nyhedsbreve herhjemme, hvor den reelle indholdsværdi ligger i nyhedsbrevet. Og hey, vi har selv været der.

Men det vil vi lave om på nu med #RespektForDinIndbakke.

Her er vores løfte til dig:

Du får en mail hver eneste uge, proppet med viden og erfaringer. Det koster kun din permission og tillid til, at vi holder vores løfte.

Du har mulighed for at vælge, hvilken type indhold du vil have i din indbakke; B2B, B2C/e-commerce eller begge dele.

Det er nemt og bekvemt at melde sig fra eller at ændre din tilmelding, hvis du skifter job, interesse eller ikke synes, at vores mails giver nok værdi.

Se et eksempel

Til dig, der trofast ser med på webinarer og læser vores white papers: Bare rolig. Vi skal stadig nok råbe højt, når der er nyt på menuen her. Men vi kommer til at gruppere eventmails og smøre et tykt lag værdi ovenpå.

Vi håber, du har lyst til at læse med – vi vil gøre alt for, at det ikke bare bliver endnu et nyhedsbrev med nedenstående kursændringer:

Vi glæder os til både at fylde mere og mindre i din indbakke

Tilmeld nyhedsbrev

FARVEL TIL …

  • Salgsmails (medmindre at du selv beder om det – vi vil selvfølgelig gerne hjælpe dig)
  • “Vi har lavet et blogindlæg, white paper eller webinar“
  • Servicemails, der blot er en reklame for andre platforme/kanaler.

GODDAG TIL …

  • Mails, hvor selve indholdsværdien er mailen
  • Helt konkrete hands-on-hacks, anbefalinger og indsigter, du kan bruge i dit arbejde eller forretning
  • Indhold, der KUN bliver delt i nyhedsbrevet.
Bliv ringet op