Din adgangsbillet til indbakken.
I den digitale tidsalder er permissions vores svar på guld. Desværre behandler mange marketingafdelinger dem ikke med den respekt, som de fortjener. Sådan behøver det ikke at være. Leadgenerering handler både om at finde og omfavne potentielle kunder og lægge fundamentet til en langvarig relation. Det vi vil gerne hjælpe dig med.
E-mailmarketing kan godt ende i en hønen eller ægget-diskussion. Du kan ikke komme i gang, før du har nogen at sende til, men du kan ikke sende noget til nogen, før du har noget at give og fortælle. Begge dele kan vi hjælpe dig med, så du kan få sat strøm til dit batteri og komme i gang med leadgenerering.
Permissions er ofte den ene halvdel af en byttehandel med dine modtagere. Hvad har du at bytte med? Vi har arbejdet og hjulpet med at skabe leads via et hav af formater og incitamenter; fra gated content til give-aways. Det handler om, at begge parter skal gøre en god handel. Det ved vi, hvordan man gør.
Et gammelt ordsprog lyder, at man ikke skal putte alle sine æg i én kurv. Og det samme gør sig gældende ift. leadgenerering. Mange indsamler næsten udelukkende nye permissions fra en eller få lead-kilder. På den måde snyder du dig selv (og dine potentielle modtagere) for de mange andre muligheder, der findes:
Mange bække små. Og mange lead-kilder er meget værd.
Gode og mange leads er en forudsætning for, at du lykkes med din e-mailmarketing. Du kan lave verdens bedste kampagnemail eller de mest avancerede automations, men hvis ingen eller de forkerte mennesker sidder i den anden ende, taber alle. Du fortjener bedre og flere leads. Dine leads fortjener bedre indhold og respekt til den tillid, som de har vist dig ved at åbne deres indbakke.
Skal vi hjælpe dig med at sikre, at alle vinder, og at det hele giver mening?