Peter og jeg skylder dagens gæster en ordenligt episode, hvor lyden ikke lyder som om, den er optaget i en rutsjebane. Derfor hedder denne episode også uofficielt Sociale medier & content B2C – the redemption episode. 

I dagens episode er der hverken sparet på grin, rants eller dybdegående indsigt i SoMe, reklame og content. Vi bander af hvedemarker og folk, der vil lave ‘big reveals’ uden egentlig at have afstemt det med virkeligheden. Og så har vi naturligvis også lytterspørgsmål med. 

Vi får en seriøs snak omkring platforme og formater, vigtigheden af at kende både målgruppe og brand. Hvornår reklame er reklame, for reklamens skyld. Vi taler også om kommunikation indenfor bæredygtighed og kommer med eksempler på klassens dukse. Derudover kommer der anbefalinger til hr. Stadil, en snak om stiladser, planning, den røde tråd i content.

Der kommer performance og KPIer på bordet, budgetter og annoncer, strategi og meget mere. Vi skal også høre hvilken platform Christopher gerne vil have et one night stand med, det trekantsdrama Sisse, Anne og Christopher er i, og hvorfor Peter må sidde alene i et hjørne med en sjov hat.

Det bliver som altid sjovt og underholdende – men vigtigst af alt lærerigt! Du får uden tvivl et særligt indblik i to af branchens skarpeste hoveder!

Bliv ringet op