AKQA – Den Gode Kampagne (cases: Netflix & DSV)
Til dagens morgenmøde har vi besøg fra ét af de helt tunge kreative bureauer i branchen; AKQA. Det er Managing Director, Steffen Blauenfeldt Otkjær, og Director of Creative Delivery, Louise Birk Arnbjerg. Med udgangspunkt i to cases fra hhv. Netflix og DSV, kommer vi bl.a. ind på:
- Hvad er / betyder kreativitet for jer?
- Hvordan sikre I, at jeres kampagner rammer den rigtige balance mellem kreativitet og effektivitet?
- Hvordan er processen fra indsigt til den kreative idé, der skal sættes liv til?
- Hvordan oversætter indsigt til konkrete retningslinjer og målsætninger for den kreative proces?
- Hvordan arbejder I med at udfordre konventionelle tænkemønstre og finde unikke vinkler, der kan differentiere jeres kampagner?
- Hvordan skaber I et miljø, der er åbent for at udforske nye ideer og eksperimentere med kreative koncepter?
- Hvordan integrerer I feedback fra relevante interessenter i processen med at udvikle en kampagne?
- Hvordan tester og validerer I jeres kreative idéer, før I går videre til produktion og implementering af kampagnen?
- Hvordan evaluerer I / måler effektiviteten/success af jeres kampagner?