Til dagens morgenmøde skal vi dykke ned i influencer marketing sammen med Josephine Staunsbjerg og Luiza Søby fra influencer bureauet Campfire Collective. 

Vi sætter fokus på hvordan man tilgår et influencer-samarbjede, forbrugerombudsmanden og strategier. Derudover, så dykker vi ned i hvad et influencer mediekit skal indeholde, hvornår skal man skrive #reklame og hvad man skal være opmærksom på ift. valg af influencer. 

Vi sætter også økonomi på dagsordenen og diskuterer, hvornår man bør betale sin influencer og hvornår produkter er ‘nok’ – for er det nogensinde det?

Vi tager dig igennem alt du bør vide før, under og efter et influencer samarbejde. Vi deler gode råd, insider viden, life hacks og finder ud af, hvordan du skal håndtere det, hvis du ikke vil have et bureau inde over – ja, og hvad du skal forberede hvis du gerne vil.

Endvidere, hvordan du måler på effekten, software du kan bruge, tracking, og hvad du skal se på for at finde det rigtige match.

 

Bliv ringet op