Sælger du et produkt med en meget afgrænset målgruppe? Måske er der en enkelt eller lille gruppe af kunder, som er særligt interessante i et marketingperspektiv? Vil du gerne ramme særligt udvalgte leads lige i solar plexus med din markedsføring?Så er du kommet til det rette webinar. Sammen med Mads Schjølin, Partner i Implement, vil vi gerne præsentere dig for account based marketing (ABM). I webinaret vil vi dykke ned i følgende facetter af ABM som marketingstrategi:
✅ Account based marketing – hvem, hvad og hvorfor?
✅ Indhold som motor i dit ABM-setup
✅ Distribution – paid, native, salg mv.
✅ Planlægning, produktion og kampagneeksekvering
✅ Cases & eksempler.
Webinaret er for dig, der arbejder B2B og har relativt få, afgrænsede kundesegmenter, eller som arbejder med afsæt i en række strategiske stakeholders. Du får en hands-on introduktion til ABM som marketingdisciplin, der klæder dig på til selv at kunne arbejde med marketing med afsæt i key accounts.Eventet løber af stablen fredag d. 27. august kl. 10-11.