Account based marketing (ABM): Sådan fanger du de store fisk

Account based marketing (ABM): Sådan fanger du de store fisk

Se webinaret

Sælger du et produkt med en meget afgrænset målgruppe? Måske er der en enkelt eller lille gruppe af kunder, som er særligt interessante i et marketingperspektiv? Vil du gerne ramme særligt udvalgte leads lige i solar plexus med din markedsføring?Så er du kommet til det rette webinar. Sammen med Mads Schjølin, Partner i Implement, vil vi gerne præsentere dig for account based marketing (ABM). I webinaret vil vi dykke ned i følgende facetter af ABM som marketingstrategi:

✅ Account based marketing – hvem, hvad og hvorfor?
Indhold som motor i dit ABM-setup
Distribution – paid, native, salg mv.
Planlægning, produktion og kampagneeksekvering
Cases & eksempler.

Webinaret er for dig, der arbejder B2B og har relativt få, afgrænsede kundesegmenter, eller som arbejder med afsæt i en række strategiske stakeholders. Du får en hands-on introduktion til ABM som marketingdisciplin, der klæder dig på til selv at kunne arbejde med marketing med afsæt i key accounts.Eventet løber af stablen fredag d. 27. august kl. 10-11.

Se webinaret her

Ved sign-up til vores webinar giver du samtykke til at modtage markedsføringsmateriale.
Du kan altid afmelde dig igen.