Sælger du et produkt med en meget afgrænset målgruppe? Måske er der en enkelt eller lille gruppe af kunder, som er særligt interessante i et marketingperspektiv? Vil du gerne ramme særligt udvalgte leads lige i solar plexus med din markedsføring?

Så er du kommet til det rette webinar. Sammen med Mads Schjølin, Partner i Implement, vil vi gerne præsentere dig for account based marketing (ABM). I webinaret vil vi dykke ned i følgende facetter af ABM som marketingstrategi:

  • Account based marketing – hvem, hvad og hvorfor?
  • Indhold som motor i dit ABM-setup
  • Distribution – paid, native, salg mv.
  • Planlægning, produktion og kampagneeksekvering
  • Cases & eksempler.

Webinaret er for dig, der arbejder B2B og har relativt få, afgrænsede kundesegmenter, eller som arbejder med afsæt i en række strategiske stakeholders. Du får en hands-on introduktion til ABM som marketingdisciplin, der klæder dig på til selv at kunne arbejde med marketing med afsæt i key accounts.

Bliv ringet op