I vores nyeste serie af webinarer, Case Course, tager vi afsæt i en konkret case for at belyse et specifikt emne, og hvordan vi angreb udfordringen – med udgangspunkt i både strategi og praktik. I det første afsnit har vi allieret os med e-commerce-platformen Miinto og William Sillemann, Head of Digital Marketing, under overliggeren “international content marketing”. Miinto har i de seneste år oplevet en imponerende vækst og rundede i slutningen af 2020 en milliard kroner i omsætning. Samtidig annoncerede man en udvidelse til syv nye lande.
I Texta har vi siden 2019 hjulpet marketingteamet i Miinto med at producere indhold på tværs af markeder og vertikaler. På den baggrund har vi gjort en masse erfaringer, som du måske kan bruge i din kommende internationalisering eller udvidelse til nye markeder. I webinaret får du blandt andet indsigt i:
  1. Miinto – som content marketing-case
  2. Strategiske overvejelser og rammer
  3. Vertikaler og fokusområder
  4. Målsætninger/konverteringsmål
  5. Samarbejde med bureau – hvornår giver det mening?
Planlægger du en ekspansion til nye lande, er der lagt i kakkelovnen til 45 minutter sprængfyldt med konkrete take-aways og eksempler, du kan omsætte i din forretning.
Bliv ringet op