Hæv din konverteringsrate & kurvstørrelse: 10 need-to-dos
Alt bliver dyrere i disse tider – og trafik til dit website er ingen undtagelse. Undersøgelser viser, at klikpriserne over en bred kam er på vej opad på tværs af brancher og målgrupper.
En løsning kan være at skrue ned eller at omprioritere dine marketingressourcer. Men har du vækstambitioner, er det næppe nogen langtidsholdbar model.
Et alternativ er at arbejde med din konverteringsrate og gennemsnitlige kurvstørrelse (AOV) for på den måde at få mere ud af den trafik, du køber på Facebook, Google, TikTok eller andre platforme.
I dette webinar dykker vi sammen med Morten Andersen fra designbureauet Skarpt ned i 10 need-to-dos, du kan implementere på din webshop for at hæve antallet af besøgende, der ender med at købe, og give incitamenter for at putte mere i kurven.
Vi kommer blandt andet omkring følgende:
- Kongerigets tilstand – hvilken udvikling ser vi på indkøb af trafik og kunder?
- Economies of Scale – hvorfor selv små forbedringer kan være mange penge værd
- Design- og indholdsmæssige need-to-dos, der hæver din konverteringsrate og AOV
- Eksempler og cases, du kan lade dig inspirere af
- Spørgsmål.