Leadgenerering for e-commerce/webshops: Sådan skaffer du flere permissions

Leadgenerering for e-commerce/webshops: Sådan skaffer du flere permissions

Alt bliver dyrere – inklusiv betalt annoncering på platforme som Google og Facebook.

Værdien af en solid permissionliste og e-mailmarketing har omvendt aldrig været højere. For her bestemmer du selv, hvad du vil sende, hvornår og til hvem – uden at det er forbundet med en direkte omkostning.

Rigtig mange webshops udnytter dog desværre ikke mulighederne for at arbejde strategisk med indsamling af permissions, der er kritisk, når det kommer til at lave en god business case på e-mailmarketing.

Ofte ender det med en halvsløj slide-in/popup med en 10 % rabatkode som eneste lokkemiddel.

Det kan være dyrt.

Det kan være dumt.

Og det kan under alle omstændigheder betyde, at du går glip af potentielle kunder og omsætning.I dette webinar dykker vi sammen med Nicolaj Balle Ladiges fra Heyloyalty og Anders Eiler fra Team.blue ned i leadgenerering for e-commerce og webshops og klæder dig på til at få mere ud af dit arbejde med e-mailmarketing, herunder:

  1. Hvorfor arbejde med og prioritere leadgenerering som webshop?
  2. Hvilke fejl begår rigtig mange e-commerce-forretninger?
  3. Hvilke forskellige incitamenter kan du arbejde med i din leadgenerering?
  4. Hvordan performer de enkelte incitamenter ift. hinanden?
  5. Hvordan sikrer du, at dine indsamlede permissions også bliver til kunder?
Alt det og meget mere dykker vi ned i d. 25. maj kl. 10-11.

Tilmeld dig webinaret her

Ved sign-up til vores webinar giver du samtykke til at modtage markedsføringsmateriale fra TEXTA og vores samarbejdspartnere. Du kan altid afmelde dig igen.