CPA, CPC, CPM og CLV. Og det stopper ikke engang med trebogstavsforkortelserne. Vi har også pipeline velocity, churn- og win-rate.

Der er rigtig mange ting, du kan måle og veje dig selv og dine marketingindsatser på, når vi snakker B2B. Og mindst lige så mange måder, hvorpå du kan gøre det forkert eller uhensigtsmæssigt. For hvad skal du i grunden måle på, når du ikke sælger produkter via en webshop, og hvor den gennemsnitlige kunderejse tager 192 dage?

Det kan hurtigt ende med at blive meget dyrt, meget komplekst og meget spild af tid.

Vi har derfor valgt at invitere Casper Rouchmann fra Sparkforce med til en snak om marketing-metrics i B2B, hvor vi kommer omkring:

  1. Evaluering af marketing i B2B: Hvorfor kan det være svært?
  2. De her metrics KAN du kigge på.
  3. De her metrics SKAL du kigge på.
  4. Fejl og faldgruber, du skal være opmærksom på.
  5. Tools og performance-frameworks.

Få indstillet dit sigtekorn, så du bruger din tid rigtigt, men samtidig også ved, hvilken vej vinden blæser.

Bliv ringet op