Det er de færreste B2B-virksomheder, hvor man bare lige banker en Facebookannonce op på fem minutter, og så vælter der leads ind. Der skal mere til end halvsløje e-bøger eller søvndyssende webinarer på dagens digitale slagmark, hvor der er flere annoncører end nogensinde før. Med højere priser og konkurrence til følge.

Men det er ikke en umulig opgave at få din betalte annoncering til at give mening. Et lead behøver ikke at koste 1.500 kr. på LinkedIn. Og du skal ikke nødvendigvis acceptere, at det primært er studerende og pensionister, som udfylder dine formularer på Facebook.

I vores masterclass i betalt annoncering for B2B dykker vi ned i alle facetter af Paid som en gennemsnitlig B2B-virksomhed, herunder:

  1. LinkedIn: formater og tilgange
  2. Meta: fra top til bottom funnel
  3. Google: fra Search til YouTube
  4. Øvrige kanaler: TikTok, Twitter/X, Reddit mv.
  5. Attribution, tracking og kunderejsen.

Uanset om du er en novice eller erfaren marketer, er der altså lagt i kakkelovnen til en grundig gennemflyvning af alt det, du skal og bør vide om betalt annoncering i B2B.

Bliv ringet op