Content marketing-strategi … Ja, vi ved godt, at du måske er ved at falde i søvn, men hæng lige på engang.

Din indholdsstrategi er fundamentet for alt dit arbejde med content marketing. Hvem skal du skrive til? Hvornår skal vi ramme dem? Og med hvilket indhold? Hvordan skal vi tale til vores forskellige kundetyper?

Strategiarbejde er desværre ofte noget, der bliver lavet én gang og ender i en skuffe for aldrig at se dagens lys igen. Det vil vi gerne gøre op med.

Derfor dykker vi i denne Masterclass ned i content marketing-strategi og alle de facetter af dit indholdsarbejde, du skal have styr på for at få succes.Vi kommer blandt andet til at kigge ind i:

  • Personaer og målgruppeanalyse
  • Valg af platforme og vertikaler
  • Opsætning af KPI’er
  • Budgettering og ressourceplanlægning
  • Mapping af konkurrenter.

Du får med andre ord værktøjerne til at bygge din strategi samt eksempler på, hvordan en færdig køreplan kan se ud.

Bliv ringet op