I den gennemsnitlige B2B-virksomhed får e-mailmarketing ikke den opmærksomhed, disciplinen fortjener. Desværre.

Kigger du nærmere på e-mailmarketing-setuppet i den typiske virksomhed, som arbejder B2B, møder du sjældent mere end de helt simple elementer:

Et velkomstflow. Nogle slide-ins/pop-ups. Måske kører der nogle Lead Ads på Meta og LinkedIn. That’s it.

Det vil vi gerne lave om på med vores masterclass i e-mailmarketing for B2B. For du kan (og skal, hvis du spørger os) bruge e-mailmarketing til rigtig mange andre ting i dit marketing- og kommunikationsarbejde.

Vi regner blandt andet med at komme omkring:

1. Automations/flows
2. Nyhedsbreve/kampagnemails
3. Leadgenerering/permission marketing
4. Jura, teknik og software
5. Målepunkter og målsætninger

Eventet er for dig, der er i mål med de helt grundlæggende dele af dit e-mailmarketing-setup, men som har brug for konkrete indspark, inspiration og indsigt i alt det, du ikke ved, at du ikke ved. Vi tager afsæt i, at du sidder i nogle af de klassiske systemer såsom ActiveCampaign, HubSpot, Customer.io mv.

Bliv ringet op