Den ideelle kunderejse slutter med et salg. Inden et lead når frem til beslutningsfasen skal det dog igennem en kortere eller længere rejse fyldt med forhindringer, distraherende konkurrenter og indhold, der prøver at stjæle vedkommendes opmærksomhed.

Særligt i situationer, hvor købsprocessen er lang, kompleks eller fragmenteret, stiller det krav til dig og dit marketingsetup, hvis du ønsker at styre købscyklusen fra awareness til decision.

Løsningen? Mikrokonverteringer. Mikrokonverteringer beskriver de handlinger og den adfærd, der ligger forud og som en forudsætning for at kunne træffe en beslutning om et køb.

Nyhedsbrevstilmelding. Download af salgmateriale. Deltagelse på et webinar – mulighederne er mange.

I dette webinar gennemgår vi sammen med Søren Gøtterup-Tang fra chatsystemet Weply, hvordan du kan bruge mikrokonverteringer som en vigtig komponent i din kunderejse og leadgenerering, herunder:

  1. Mikrokonverteringer – hvad, hvordan og hvorfor?
  2. Konverteringsstrategi i salgstragten
  3. Konverteringsformater – distribution, gated content, chat mv.
  4. B2C, B2B og alt ind i mellem
  5. Tracking & attribution på tværs af kunderejsen
Bliv ringet op