Paneldebat: Digital marketing i B2B post corona, i usikre økonomiske tider og privacy-æraen
Andet halvår af 2022 bliver måske det vigtigste i lang tid. Verden er på en og samme tid både normaliseret efter corona og vendt på hovedet grundet økonomi, samfundspolitik og strømninger ift. privacy og datasikkerhed.
Det stiller krav til din digitale marketing-strategi, valg af formater, prioritering af platforme og tilgang til attribution.
Vi har inviteret tre bomstærke B2B-fagligheder til en paneldebat, hvor vi netop skal vende digital marketing i B2B med ovenstående kontekst.
Hvad rører sig af trends og tendenser? Hvordan skal man prioritere sit budget? Hvordan får man value for money?
Alt det, og meget mere, kan du få svar på fra:
- Steffen Hedebrandt, Co-founder af Dreamdata
- Ali Aoun Riazson, Marketing Lead fra Scratcher.io
- Christian Toftegaard, Senior Konsulent ved Obsidian Digital
Der er altså lagt op til en times god debat og faglig udvekslinger af indsigter, erfaringer og anbefalinger fra forskellige sider af bordet.