Paneldebat om marketing i krisetider
Vi præsenterer: Paneldebat om marketing i krisetider med indehaver Frederik Tychosen, CMO Tobias Svend Rasmussen, Indehaver & direktør Tobias Silverstein Hinchely og CEO Daniel Brinch. Selvfølgelig faciliteret af vores egen CPO Peter Kragh Lauritsen.
Marketing kigger ind i en udfordrende periode. Verdensøkonomien vender på vrangen, og det stiller unægtelig store krav til de resultater, som marketing skal til at levere.
Vi samler derfor alle vinkler, når både e-commerceren, CMO’en og virksomhedsejeren taler ud fra deres syn på, hvilken rolle marketing skal bære for dem i fremtiden.
Peter stiller derfor bl.a. spørgsmålene:
- Hvad er status efter 2022?
- Hvad kommer I til at gøre anderledes i 2023?
- Hvor skal der spares, og hvor skal der skrues op for marketing?
- Hvordan vil I sikre profit i et så presset marked?
- Hvad gør I, hvis tingene bliver værre?
og mange, mange flere …