Vi præsenterer: Paneldebat om marketing i krisetider med indehaver Frederik Tychosen, CMO Tobias Svend Rasmussen, Indehaver & direktør Tobias Silverstein Hinchely og CEO Daniel Brinch. Selvfølgelig faciliteret af vores egen CPO Peter Kragh Lauritsen.

Marketing kigger ind i en udfordrende periode. Verdensøkonomien vender på vrangen, og det stiller unægtelig store krav til de resultater, som marketing skal til at levere.

Vi samler derfor alle vinkler, når både e-commerceren, CMO’en og virksomhedsejeren taler ud fra deres syn på, hvilken rolle marketing skal bære for dem i fremtiden.

Peter stiller derfor bl.a. spørgsmålene:

  • Hvad er status efter 2022?
  • Hvad kommer I til at gøre anderledes i 2023?
  • Hvor skal der spares, og hvor skal der skrues op for marketing?
  • Hvordan vil I sikre profit i et så presset marked?
  • Hvad gør I, hvis tingene bliver værre?

og mange, mange flere …

Bliv ringet op