SEO & Google Ads: Synergier og strategier

SEO & Google Ads: Synergier og strategier

Se webinaret

Google Ads eller SEO? Hvor skal du bruge dine penge, din tid og dine kræfter?

… sådan tænker rigtig mange webshop- og hjemmesideejere – måske er du en af dem?

Det gælder imidlertid, at Google Ads og SEO ikke er en “enten eller”-, men nærmere en “både og”-situation.

I dette webinar dykker vi, sammen med Casper Hessellund fra Adwords Specialist, ned i synergier og strategier mellem SEO og Google Ads. Vi stiller blandt andet skarpt på, hvordan du får det maksimale ud af de ressourcer, du investerer i de to kanaler.

Vores afsæt for SEO-delen vil være dit indholdsarbejde, herunder tekst, video og kreativer, men også selve “indpakningen” af dit indhold. Vi vil dog også inddrage relevante SEO-discipliner såsom linkbuilding og teknisk optimering.

I webinaret kommer vi blandt andet omkring følgende:

✅ Hvad, hvornår og hvorfor? SEO & PPC
✅ Onsite- og offsite-synergier
✅ Search-strategi og prioritering af dine initiativer
✅ Prioritering af indsatser og investeringer
✅ Cases & eksempler

Se webinaret her

Ved sign-up til vores webinar giver du samtykke til at modtage markedsføringsmateriale.
Du kan altid afmelde dig igen.