SEO & Google Ads: Synergier og strategier
Google Ads eller SEO? Hvor skal du bruge dine penge, din tid og dine kræfter?
… sådan tænker rigtig mange webshop- og hjemmesideejere – måske er du en af dem?
Det gælder imidlertid, at Google Ads og SEO ikke er en “enten eller”-, men nærmere en “både og”-situation.
I dette webinar dykker vi, sammen med Casper Hessellund fra Adwords Specialist, ned i synergier og strategier mellem SEO og Google Ads. Vi stiller blandt andet skarpt på, hvordan du får det maksimale ud af de ressourcer, du investerer i de to kanaler.
Vores afsæt for SEO-delen vil være dit indholdsarbejde, herunder tekst, video og kreativer, men også selve “indpakningen” af dit indhold. Vi vil dog også inddrage relevante SEO-discipliner såsom linkbuilding og teknisk optimering.
I webinaret kommer vi blandt andet omkring følgende:
- Hvad, hvornår og hvorfor? SEO & PPC
- Onsite- og offsite-synergier
- Search-strategi og prioritering af dine initiativer
- Prioritering af indsatser og investeringer
- Cases & eksempler