Ved du egentlig, om du tjener på penge på dit indhold? Eller snarere … Tjener du det, du burde? Misser du et potentiale, eller bruger du dine ressourcer forkert?

Performanceevaluering og analyse kan være en kompleks størrelse, når det kommer til indholdsbaseret markedsføring. Men knap så meget hvis du har det rigtige analyseafsæt og værktøjer i redskabskassen.

I dette webinar dykker vi sammen med Karsten fra SEO-værktøjet Morningscore ned i, hvordan du analyserer, kortlægger og dokumenterer afkastet (eller manglen herpå) af dine content marketing-aktiviteter.

Vi kommer blandt andet omkring:

  1. Hvordan skaber content marketing værdi i den gennemsnitlige virksomhed?
  2. Metricsgennemgang – SEM, leadgenerering, konverteringsoptimering mv.
  3. B2B/B2C – forskelle og ligheder
  4. Benchmarking – intern og ekstern
  5. Værktøjer & software.

Med andre ord bliver du klædt på til at forstå og videreformidle din indholdsperformance – enten til dig selv, en kollega eller marketingansvarlig.

Bliv ringet op