Håndbogen er et resultat af mere end 100 cases, hvor vi har hjulpet både store og små webshops med e-mail-marketing. Her har vi erfaret, at idé- og emnegenerering til kampagnemails ofte er en hovedpine og tager lang tid, hvis det skal være andet end det, man kender – nemlig tilbud, rabatter og udsalg.

Vi har derfor samlet vores bud på i alt 131 emner og idéer, du kan bruge i dine nyhedsbreve og/eller smide i en kampagneplan, der ikke nødvendigvis behøver at inkludere nogen form for tilbuds- eller priskommunikation.

De forslag, du finder i håndbogen, har vi alle selv brugt på et eller flere kundeprojekter med positive erfaringer. Jeg vil dog også understrege, at der ikke er nogen garanti for, at samtlige 131 forslag er relevante i din kontekst. Det er helt sikkert ikke tilfældet. Du skal selvfølgelig kun bruge de idéer, du mener, der passer til din forretning, brand og målgruppe.

Vi har forsøgt at samle en bred vifte af forslag til emner og idéer, så der forhåbentlig er en masse brugbart, uanset hvad du sælger, hvor mange kontakter du har på din mailliste, og hvordan dit brand normalt kommunikerer i sine nyhedsbreve.

Husk, at du kan downloade som en interaktiv PDF. Selv tak.

God læselyst.

Bliv ringet op