Marketingåret for B2B trækker i endnu flere nye spændende retninger. Særligt kigger vi ind i et 2023, hvor vi skal arbejde endnu mere med den helt tidlige købsrejse, og sætte penge i indhold der er svært at måle på.

Særligt vinder Demand Generation og content placeret i Dark Funnel frem. Det dominerer både feedet og det vi B2B-marketers taler om.

Det kan være en svær og abstrakt størrelse at gribe fat i. Så den her bog er til dig, der ikke vil sættes af før målstregen. Vi vover os ud i fremtiden og spår den retning du skal kigge efter, med årets bud på trends og tendenser for B2B-markedsføring i 2023.

Indhold:

  • Dark Social/Dark funnel
  • Ungated content
  • LinkedIn Company Pages
  • Nye annonceformater til distribution af indhold
  • Influencer marketing i B2B
  • Branding – og Demand Generation-indhold
  • Og meget mere …

Normalt ville du blive signet op til et nyhedsbrev nu …

… men vi tror ikke på, at du får noget ud af at blive tvunget ind i et nyhedsbrev, som du slet ikke har bedt om.

Til gengæld tror vi på at viden er for alle, og skal deles flittigt. Du kan derfor læse og downloade hele e-bogen kvit og frit og ungated lige her på siden.

Hvis du så alligevel har lyst til at brede din viden endnu mere ud, og få den aktuelle know how om det der rører sig på B2B-marketingscenen, så tilmeld dig vores nyhedsbrev.

God læselyst! … Og husk du kan downloade som en PDF kvit og frit under de tre prikker i PDF-viseren.

Bliv ringet op