Vi kigger ind i endnu et travlt år for B2C-marketers. Efter et lidt for spændende 2022, vil dette år unægtelig bære præg af et efterslæb, hvor hver en økonomisk indsprøjtning og taktisk overvejelse tæller.

Så med en livrem der igen i år bliver stram, hvordan ser marketingscenen så ud for e-commercerne?

Tag et kig ind i de indholdstrends- og tendenser der kommer til at tordne frem hen over året, og bliv inspireret til hvordan du skal få det maksimale ud af din strategi, dine prioriteringer og dine tools i 2023.

Indhold:

  • Owned media-indhold
  • Live-indhold
  • Customer/Subscribtion – gated content
  • Content refurbishment og repurposing
  • Kampagnemails og automations

Og meget meget mere …

Normalt ville du skulle signe dig op til et nyhedsbrev nu …

… men vi tror ikke på, at du får noget ud af at blive tvunget ind i et nyhedsbrev, som du slet ikke har bedt om.

Til gengæld tror vi på at viden er for alle, og skal deles flittigt. Du kan derfor læse og downloade hele e-bogen kvit og frit og ungated lige her på siden.

God læselyst! … Og husk du kan downloade som en PDF helt gratis under de tre prikker i PDF-viseren.

Bliv ringet op