Nederst i oversigten kan du abonnere på vores eventkalender, så du ikke går glip af god vidensdeling.
Vil du se tidligere events? Så kan du hoppe ind i vores vidensunivers og gå på opdagelse.
I den tid, vi befinder os i, er et brand mere vigtigt end nogensinde før. Vi lever i en konkurrencepræget og digital tidsalder, hvor forbrugerne har adgang til et væld af valgmuligheder og information. Et personligt, stærkt og gennemført brand er altså essentielt i denne støjfyldte markedssituation.
Og netop derfor dykker vi i denne udgave af Meningsfuld Morgen torsdag d. 7. september kl. 8.30 ned i branding for B2B-virksomheder.
Her får du en indflyvning i arbejdet med branding som en klassisk, gennemsnitlig B2B-virksomhed med produkter, der måske ikke giver mening for de fleste, men som for de få er meningen med det hele.
Vi kommer omkring hele byggeprocessen – fra planlægningen og plantegningen til realiseringen og rejsegildet. Fra et skrøbeligt fundament til et bomstærkt brand.
Oplægget giver dig nemlig en værdifuld indføring i:
Du er mere end velkommen, uanset hvor du befinder dig i dit brandarbejde. Der er plads til både dig, som mangler inspiration og indspark til at give dit eksisterende brand nyt liv, saft og kraft – men også virksomheden, som aldrig har set sig selv i spejlet før.
Vi serverer morgenmad og sort kaffe, og du får mulighed for at stille spørgsmål og vende din kontekst i plenum eller med oplægsholderen – vores CCO, Per Henriksen.
Tilmelding sker efter først-til-mølle-princippet, og der er i alt 15 pladser tilgængelige. Din tilmelding er først registreret, når du modtager en bekræftelse.