Nederst i oversigten kan du abonnere på vores eventkalender, så du ikke går glip af god vidensdeling.
Vil du se tidligere events? Så kan du hoppe ind i vores vidensunivers og gå på opdagelse.
Det er de færreste B2B-virksomheder, hvor man bare lige banker en Facebookannonce op på fem minutter, og så vælter der leads ind. Der skal mere til end halvsløje e-bøger eller søvndyssende webinarer på dagens digitale slagmark, hvor der er flere annoncører end nogensinde før. Med højere priser og konkurrence til følge.
Men det er ikke en umulig opgave at få din betalte annoncering til at give mening. Et lead behøver ikke at koste 1.500 kr. på LinkedIn. Og du skal ikke nødvendigvis acceptere, at det primært er studerende og pensionister, som udfylder dine formularer på Facebook.
I vores masterclass i betalt annoncering for B2B dykker vi ned i alle facetter af Paid som en gennemsnitlig B2B-virksomhed, herunder:
Uanset om du er en novice eller erfaren marketer, er der altså lagt i kakkelovnen til en grundig gennemflyvning af alt det, du skal og bør vide om betalt annoncering i B2B.