Nye øjne og retning for dansk skobrand gav flotte resultater
Udfordringen:
Danske bisgaard, der laver designersko i bæredygtige materialer til børn, oplevede, at deres annoncering på Meta, Pinterest mv. stod i stampe og ikke rigtig udviklede sig. De kom til os med ønsket om at begynde at skabe og indsamle data for at kunne optimere sin betalte annoncering ud fra det.
Løsningen:
Vi sadlede helt om og kastede os over annonceringen med et legende og eksperimenterende mindset. Det vil sige, at vi testede forskellige koncepter, formater og indhold af, som så kunne generere en masse data, optimeringen skulle baseres på. Derudover har vi hjulpet med følgende:
Håndtering af Paid Social, Search og øvrig marketing i tre markeder
E-mailmarketing (med fokus på automation)
Kreativ kommunikation
Forretningsudvikling
Udvikling af kreativer, kampagner mv.
Texta håndterer alt fra annoncer til e-mailmarketing med stor ekspertise, hvilket giver os en komplet 360-graders marketingløsning. Med deres proaktive tilgang og de imponerende resultater, de har skabt for os, er det tydeligt, at de kan deres kram.
Christoffer Lind Head of Ecommerce