En brandguide er den visuelle vejviser, der sikrer, at alle løber i den samme retning og mod det samme mål. Det er de klare rammer og den opkridtede bane, som fortæller alle, der har berøring med dit brand, hvor grænserne går. Så du altid ligner dig selv uafhængigt af vind, vejr og hverdag. Som et kompas og Grundlov, bare uden slinger i valsen og lange lovtekster.

Kort, kompas eller autopilot?

Du kan sagtens finde vej uden. Men hvorfor gøre det sværere for dig selv og risikere at fare vild i, hvem du er, og hvordan du ser ud? Og hvorfor? Vi vil gerne hjælpe dig med at slå det hele fast med syvtommersøm, så der ikke er noget at diskutere, medmindre at dit brand tillader det. Lad os hjælpe med at definere dine vigtigste aktiver som logo, farver, fonts for dig, så andre aldrig bliver i tvivl.

Alt nævnt, intet glemt

Der er mange holdninger til alt fra farver og fonts til formater og filnavne. Har du ikke har et sæt ensartede regler, alle i og uden for din organisation spiller efter, kan dit brand hurtigt ende med 117 forskellige udtryk, der efterlader lige så mange forskellige indtryk hos dem, der møder det. Det mudrer dine budskaber og slører den røde tråd, der er så vigtig, når der skal bygges bro og tillid.

Det er netop den opgave, de gode brandguidelines er sat i verden for at løse. Her samles alle dit brands elementer, komponenter og reservedele ét sted, så der altid er fælles front, og at dele af dit brand ikke går tabt i et Word-dokument, ingen kan finde. Det er brandets visuelle hjem og udgangspunkt, hvor alt fra farvekoder til typografier er defineret, og som alt kan spores tilbage til.

Ingen smagsdommeri. Dit brand, dine regler. Sammen sætter vi grænsen.

Bliv ringet op