Et indtryk er noget der bliver ved os. Noget, der forlanger vores opmærksomhed og hænger ved, længe efter at vi har flyttet os. Mentalt og fysisk. Det sparker døren ind til vores bevidsthed og tager plads. Print skaber indtryk. Her kommer de menneskelige sanser i spil. Vi kan røre ved det, gå omkring det og betragte det, og vi kan tage det med os, så vi altid har budskabet tæt på kroppen. Lad os gøre indtryk på dem, du gerne vil tale til og med.

Messen, magasinet eller mødet

Print er en bred betegnelse, men bredden er også styrken ved formatet. Fællesnævneren er mødet mellem dit brand og dine modtagere i den virkelige verden. På den vigtige konference. I det traditionsrige fagmagasin. Eller under åben himmel på vej fra A til B. Som et vigtigt og kraftfuldt supplement til dine digitale touchpoints og noget, der, når det bliver gjort rigtigt, bestemt hører fremtiden til.

Mange forbinder Print med bøjede visitkort og støvede flyers, som ukritisk bliver langet ud til højre og venstre til modtagere, hvor det måske ikke giver særlig meget mening. Det er synd. Dit budskab, digitalt eller fysisk, er ikke bedre end din evne til at lande hos de rigtige. Lykkes du ikke med at være interessant og relevant, er det ligegyldigt, om det er pænt eller ej.

Dit brand kan mere, end du tror

Og det vil vi gerne vise dig, hvis du tør. Det er de færreste brands, der tager skader af at komme til live og en plads i virkeligheden. Snarere tværtimod. Ofte får din fortælling en ny dimension, når den kan mærkes. Det er det, Print kan, og som er svært at efterligne på de digitale platforme. I samspillet mellem de to går det hele op i en højere enhed, hvor begge dele giver mening.

Vi kan hjælpe med at udnytte styrkerne i Print og vise dig, hvad dit brand kan, hvis det får lov. Sammen udfolder vi din fortælling og budskab med de formater, der giver mening – lige fra klassikerne som flyers og brochurer til bøger og magasiner. Ofte i forlængelse af det, du i forvejen laver digitalt. Så du kan møde din målgruppe på deres præmisser og banehalvdel.

Et godt førstehåndsindtryk giver en plads i din modtagers hukommelse.

Bliv ringet op