Dit budskab fortjener at blive set og hørt.
Nogle burde understrege, at indholdsproduktion ikke giver nogen mening uden distribution. Så det gør vi nu. De store mængder indhold, der hver dag produceres til brands og mennesker bliver overladt til tilfældighederne uden en distributionsstrategi.
Og det er synd. Med en fornuftig strategi sikrer du, at dit geniale indhold bliver eksponeret de rigtige steder til de helt rigtige mennesker på det rigtige tidspunkt. Er det i virkeligheden ikke også meningen?
Selv det bedste budskab står og falder med, om det bliver set af den rette modtager. Og ikke bare én gang. I den digitale tidsalder, hvor alle har noget at sige, men ingen har tid til at lytte, handler det om at bryde igennem støjen, uden at din kommunikation ender med at blive en omgang ligegyldig larm. Det er ingen tjent med.
Dit indhold fortjener at få opmærksomhed og komme ud, hvor det gør gavn. Med en plan for og prioritering af din distribution sikrer du, at dine budskaber rent faktisk får gennemslagskraft og ikke ender med at sove stille ind i en tid, hvor kampen om rampelyset er hårdere end nogensinde.
Nogle burde understrege, at indholdsproduktion ikke giver nogen mening uden distribution. Så det gør vi nu. De store mængder indhold, der hver dag produceres til brands og mennesker bliver overladt til tilfældighederne uden en distributionsstrategi.
Og det er synd. Med en fornuftig strategi sikrer du, at dit geniale indhold bliver eksponeret de rigtige steder til de helt rigtige mennesker på det rigtige tidspunkt. Er det i virkeligheden ikke også meningen? Bliver dit budskab ikke hørt eller set af dem, der skal bruge det, spilder vi alle tid. Og penge.
Tomme tønder buldrer mest. Har du rent faktisk noget at sige?