Content plan-skabelon
Brands bliver bygget af mennesker. Til mennesker.
Det moderne menneske bruger tid på sociale medier hver eneste dag. På jobbet. På hjemmefronten. På farten. Mere tid, end de fleste nok vil indrømme. Det gør de digitale netværk og platforme til et afgørende element i din distributionsstrategi. For mennesker vil handle med mennesker. Vi kan hjælpe dig med at være dér, være noget og være nogen.
Der er efterhånden flere platforme og formater inden for Social, end der er pizzeriaer. Og det siger ikke så lidt. Du kender og bruger formentlig alle de store og kendte som Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, Pinterest og Snapchat. Men det er kun toppen af isbjerget, hvis du tør at bevæge dig ud i nicheplatforme eller -koncepter.
På samme måde har du i dag flere muligheder end nogensinde for at bruge de forskellige platforme til at ramme din målgruppe med millimeterpræcision. Uanset om du har noget at sælge, indhold, som skal deles, eller et brand, der skal bygges. Med distribution via Social kan du tilpasse midlet til målet.
Det er det smukke ved Social. Har du en god historie, et godt budskab eller bare en god idé, er det i sidste ende det gode indhold, der vinder kampen om algoritmernes gunst. Selvom Organic Social over tid er blevet sværere og på nogle platforme en videnskab i sig selv, er det stadig noget, du kan bygge forretninger på. Hvis dit indhold vel at mærke er godt nok.
Når det er sagt, skader det naturligvis ikke at have store budgetter, så du kan låse mulighederne op, der ligger i Paid Social. Som en hjælp til dit organiske indhold. Som en garanti for, at dine vigtige budskaber bliver set. Eller noget helt tredje. Vi ser Paid og Organic som naturlige forlængelser af hinanden og ikke “enten/eller”. Det er ikke meningen.
Som med mange andre dele af livet bygges relationer og tillid ved at møde op. Ved at være der. Ved at være nogen. Ved at være noget. Her spiller Social, både Paid og Organic, en afgørende rolle i dit kanal- og indholdsmix. Skal vi hjælpe dig med at sikre, at dit brand og budskab ikke drukner, men er til at få øje på, når mennesker mødes?
Meta, TikTok, Pinterest, LinkedIn, Snapchat … Hvor skal du starte?