E-mail marketing-bureau

Hos TEXTA kan vi hjælpe dig med at få et professionelt setup, så du kan transformere dine leads til kunder. Vi hjælper dig med alt fra opsætning og rådgivning til automations og udarbejdelse af indhold.

Søger du professionel rådgivning, så du kan få succes med e-mail marketing? Få et uforpligtende oplæg i dag.

Jeg vil gerne kontaktes

Systemvalg – vælg rigtigt første gang

Markedsføring gennem e-mails er en kanal, som er meget afhængig af det system, du vælger. Hvor Facebook og Google Ads kun har ét overordnet værktøj, har du ved e-mail markedsføring et hav af systemer at vælge imellem. Der er især én overordnet hovedregel at huske: Systemet skal passe til dine behov – ikke omvendt!

 

Derfor bør du starte med at klarlægge dine behov. Hvad har du brug for? Og hvilke elementer af din forretning vil du optimere gennem e-mails? Først herefter kan du, med din behovsanalyse i hånden, gå ud og vælge et system. På den måde undgår du, at du skal tilpasse dig et system og derved ikke få det maksimale output.

Du finder på markedet en række systemer, der alle er fremragende og har deres enkelte områder, hvor de især er skarpe. Her kan bl.a. nævnes ActiveCampaign, Klaviyo og det velkendte MailChimp. I dine overvejelser for valg af system skal bl.a. indgå dit CMS, hvor aktiv du skal være, samt hvilke inhouse-kompetencer I besidder.

 

Vi har erfaring med mere end 15 forskellige systemer, og vi hjælper gerne dig med at træffe det helt rigtige valg. Så får du et system, der passer til dine behov, og som du har mulighed for at vokse i.

Effektiv brug af marketing automation

En af de store fordele, og mest afkastgivende områder, ved e-mail markedsføring er dine muligheder for at automatisere. Det sparer dig først og fremmest tid, men, måske endnu vigtigere, giver det dig mulighed for at levere mere relevant indhold til den enkelte bruger. Vink farvel til én-til-alle-kommunikation – og sig goddag til én-til-én-kommunikation.

 

Du har mulighed for at sende unikke e-mails til brugere, som har udvist en bestemt adfærd. Et lavpraktisk eksempel herpå kan være, at du sender en e-mail om dine bedste sofa-tilbud, hvis en bruger har besøgt din kategoriside med sofaer gentagne gange.

Er du en webshop, findes der en række oplagte e-mails at sætte op. Herunder kan fx nævnes en tabt kurv-mail, som sender en påmindelse til de brugere, der har glemt at færdiggøre deres køb.

 

Ved inddragelse af leadscoring kan du – ud fra parametre, du selv opsætter – give point til enkelte leads og på den måde vurdere, hvor interesserede de er i dit produkt. Altså hvis en bruger fx har lagt nogle produkter i kurven, besøgt bestemte undersider eller klikket på en e-mail, får vedkommende 10 point på sin leadscore.

Lad os tage en uforpligtende snak om e-mail marketing

Hvis du vil have et oplæg om, hvordan vi kan hjælpe dig med e-mail marketing, skal du ikke tøve med at tage kontakt til mig.

Dennis Bach Wormark
CEO, Partner

+45 42 46 20 19 dennis@texta.dk

Log in with your credentials

Forgot your details?