Nytårskur for webshops: Hvad kan og skal du forvente af 2025?
Nyt år, nye budgetter og nye målsætninger. Hvad kan og skal du forvente af 2025? Og hvor skal du bruge din tid og ikke mindst dit marketingbudget? Vi tager det […]
Kontakt
+45 60 54 61 24
kontakt@texta.dk
Aarhus
Gunnar Clausens Vej 78, 1,
8260 Viby J
Holstebro
Nupark 43
7500 Holstebro
Nederst i oversigten kan du abonnere på vores eventkalender, så du ikke går glip af god vidensdeling.
Vil du se tidligere events? Så kan du hoppe ind i vores vidensunivers og gå på opdagelse.
Nyt år, nye budgetter og nye målsætninger. Hvad kan og skal du forvente af 2025? Og hvor skal du bruge din tid og ikke mindst dit marketingbudget? Vi tager det […]
Nyt år, nye budgetter og nye målsætninger. Hvad kan og skal du forvente af 2025? Og hvor skal du bruge din tid og ikke mindst dit marketingbudget? Vi tager det […]
En af Marketings vigtigste opgaver i B2B-virksomheder er at skaffe leads til den kære salgsafdeling. Men hvordan gør man lige det, når man allerede har prøvet (med eller uden succes) […]
Strategi kan hurtigt blive fluffy og ukonkret. Det skal vi lave om på. I dette webinar flyver vi op i de højere luftlag for B2B-virksomheder og folder alt fra tone […]
Du har et tabt kurv-flow. Du sender et nyhedsbrev i ny og næ. Men du ved jo godt, at der er så meget mere at komme efter. I det her […]
Er Google Ads ikke bare PMax2Win? Njaeh. Ikke rigtig. Der er så meget mere til Google Ads end PMax, Shopping og Search. Vi kommer helt ud i krogene og kanterne […]
Hvad er egentlig mening med det, du/I laver? Ja, I skal tjene penge. Det er klart. Men hvordan? Og hvorfor? Hvornår? Hvem? Vi kunne blive ved. I webinaret her dykker […]
Dårlige messestande og -oplevelser er der nok af. I webinaret bliver du klædt på til at få så meget ud af din messeinvestering som muligt. Vi kigger nærmere på ting, […]
Lige om lidt går det løs. Black Autumn, Black Month, Black Week eller Black Friday, hvis du stadig lever i 10’erne. Vi har samlet alle vores erfaringer som bureau og […]
LinkedIn flyder over med dårligt og ligegyldigt indhold. Annoncering er hundedyrt. Og resultaterne? Tja. Der er sgu ikke meget at råbe hurra for. Eller hvad? You are (probably) doing it […]
Man kan fodre svin med B2B-virksomheder, som har dødkedelige eller intetsigende brands. Så hvordan ender du med ikke at være en af dem? Du ser selvfølgelig med på dette webinar, […]