Distribution

Content marketing er en dårlig investering, hvis indholdet ikke ses af de rigtige mennesker. Desværre fokuserer mange på produktion frem for distribution. Er du en af dem?

Vil du have det højst mulige afkast af den tid og de penge, du investerer i indhold? Lad os hjælpe dig med din distributionsstrategi.

Der bliver hver dag produceret gigantiske mængder indhold. Meget af det ender dog i en støvet afkrog af Google, hvor det aldrig bliver brugt. Det er spild af tid, penge og bytes. Uden en distributionsstrategi for dit indhold overlader du resultaterne til tilfældighederne.

Distribution indebærer samtlige dele af det arbejde, der ligger i at eksponere dit indhold de rigtige steder, til de rigtige mennesker og på de rigtige tidspunkter via annoncering, outreach eller organisk. Uden budget og ressourcer til at eksponere dit indhold i relevante kontekster overlader du rampelyset til konkurrenterne.

Skal vi også hjælpe dig?

Ønsker du rådgivning og retning i din indholdsdistribution? Lad os holde dig i hånden ift. budget, platformsvalg, kanalsammensætning og kampagneplanlægning.

Kontakt os

Ikke bare endnu et nyhedsbrev …

To gange om måneden serverer vi tips, guides eller nyheder, som du kan omsætte til praksis i dit arbejde eller din forretning. Kvit og frit.